Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب گفت: امنیت یکی از نیازهای اساسی جامعه در مسیر توسعه و پیشرفت آن است که بخش عمده ای از آن توسط نیروهای پلیس حاصل می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: امنیت یکی از نیازهای اساسی انسان ها در جامعه است و ناجا با ایجاد احساس امنیت نقش اساسی در پیشرفت کشور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اکنون حفاظت از مرزها و برقراری امنیت داخلی کشور برعهده نیروی انتظامی است، گفت: رضایت شهروندان و برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه، اساس کار کارکنان نیروی انتظامی است و این موضوع جز با رفتار مناسب و پسندیده محقق نمی شود.

فرماندهی نیروی انتظامی سرپل ذهاب در ادامه به تشریح برنامه های هفته ناجا در سرپل ذهاب پرداخت و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل به منظورغبارروبی گلزار شهدا، شرکت کارکنان در نماز جمعه و دیدار با خانواده معظم شهدای ناجا ازمهمترین برنامه های هفته ناجا است.

وی بیان داشت: توفیق های چشمگیری که با تلاش سخت کوشان انتظامی در شهرستان مرزی سرپل ذهاب حاصل شده انگیزه بیشتری را برای مشارکت مردم که سرمایه اجتماعی هستند، فراهم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت: از ابتدای سال جاری، نیروهای روسی ۵۴۷ کیلومتر مربع از قلمرو مناطق جدید کشور را در دو هفته گذشته تحت کنترل خود درآورده است.

وی افزود: طی دو هفته گذشته، نیروهای روسیه، شهرک های نووباخموتوفکا، سمنووکا، بردیچی در دونتسک را آزاد کرده اند.

سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که در نتیجه عملیات نظامی روسیه علیه کی‌یف، نیروهای اوکراینی تاکنون بیش از ۱۱۱ هزار سرباز را در سال ۲۰۲۴ از دست داده اند.

شویگو به انهدام ادوات و تجهیزات نظامی نیروهای اوکراینی نیز اشاره کرد.

وزیر دفاع روسیه گفت: نیروهای اوکراینی روزانه هزار نفر را به دلیل درخواست آمریکا و متحدانش برای مقابله با نیروهای مسلح روسیه به هر قیمتی از دست می دهند.

کد خبر 6095912

دیگر خبرها

  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • تشریح اقدامات سال ۱۴۰۲ بسیج سازندگی استان مرکزی
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند