Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشور در زمینه پیشگیری و مقابله با جرایم را دارد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، فرمانده انتظامی استان در دیدار مسئولان و کارکنان انتظامی استان با امام جمعه یاسوج گفت: در نتیجه عواملی نظیر ارتقاء شاخص‌های امنیتی میزان جرایمی مثل سرقت و نزاع‌های دسته جمعی در ۶ ماهه اول امسال به نسبت مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۷ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار انصاری افزود: در عین حال میزان کشفیات مواد مخدر هم ۱۴ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با تعریض جاده‌ها میزان تصادفات کمتر شده، اما حوادث رانندگی همچنان نگران کننده است.
فرمانده انتظامی همچنین از اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه درهفته نیروی انتظامی در استان خبرداد و گفت:برگزاری صبحگاه مشترک، نشست هم اندیشی با اصناف، همایش تخصصی فرماندهان، کلانتری ها، پاسگاه‌های استان، ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی با مردم و اجرای طرح "مردم یاری" از جمله این برنامه است.امام جمعه یاسوج هم نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست وگفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند. حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تاکید بر حمایت و همیاری مردم با نیروی انتظامی افزود: پلیس هم باید با انگیزه و تلاش بیشتر با بهره گیری از همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه وقوع جرم و فساد در جامعه را مسدود کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی

علی اصغر عباس‌زاده مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت : بیشترین میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری از مبدا گمرک پرویزخان در استان کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با آمار ارائه شده از سوی گمرک ایران اشاره کرد و افزود: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این میزان ترانزیت خارجی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

عباس‌زاده ادامه داد: بر اساس ارائه شده از سوی گمرک ایران، گمرک پرویزخان با ۴۸۶ هزار تن کالا بیشترین میزان ترانزیت خارجی مبدا در بین گمرکات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: گمرک شهید رجایی با ۳۷۷ هزار تن و گمرک باشماق با ۲۰۳ هزار تن در جایگاه بعدی قرار گرفتند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد