Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 15 میلیارد ریال اعتبار باقی مانده پروژه های عمرانی سال 1394 و 20 میلیارد ریال مربوط به سال 1395 با پیگیری و برنامه ریزی جذب شد.

محمد اسماعیل افضل پور روز سه شنبه در نشست خبری در بیرجند افزود: پروژه های عمرانی حوزه ورزش خراسان جنوبی در ابتدای حضور بنده در اداره کل ورزش و جوانان استان در حالت بحرانی بود که هم اکنون به وضعیت مناسب رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با جذب اعتبار باقی مانده از سال های قبل، 11 پروژه افتتاح شد که مهم ترین آنها استادیوم غدیر بیرجند، سالن ورزشی 1200 نفری طبس، سالن ورزشی امیرآباد بیرجند، ساختمان اداری قائن، چمن مصنوعی روستای دستگرد بیرجند و ... است.
وی تصریح کرد: افتتاحیه گود باستانی روستای اسفشاد قائن و کلنگ زنی چهار گود زورخانه ای در شهرهای مختلف از محل پروژه های خیرساز از دیگر اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در مدت 10 ماه حضورم در این اداره کل است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: 80 پروژه ناتمام ورزشی در سطح استان باقی مانده که با برنامه ریزی تا پایان سال 1396 تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.
وی بیان کرد: چهار ماه پایانی سال 1395 مبلغ هشت میلیارد ریال اعتبار به هیات های ورزشی استان کمک شد و 6 ماه ابتدای امسال مبلغ 6 میلیارد ریال به هیات های ورزشی خراسان جنوبی تخصیص یافت.
افضل پور گفت: 15 سازمان مردم نهاد در سطح استان داریم که در چهار ماه پایانی سال گذشته یک میلیارد و 600 میلیون ریال به این سمن ها کمک شد.
وی افزود: در مدت 6 ماه سال 1396 تنها 400 میلیون ریال به سمن ها کمک شده که امیدواریم تا پایان سال جاری این کمک ها افزایش یابد.
وی اظهار کرد: میزبانی 9 مسابقه کشوری، سه مسابقه منطقه ای و سه اعزام به مسابقات جهانی،2 مورد به مسابقات آسیایی، هفت مورد بین المللی، 148 اعزام کشوری و 18 مورد منطقه ای و در مجموع 178 اعزام و 12 مورد میزبانی از اقدامات این اداره کل از 10 ماه پیش تاکنون است.
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: یک مدال آسیایی، 39 مدال بین المللی و 85 مدال کشوری و در مجموع 125 مدال در این مدت کسب شد و هفت نفر از ورزشکاران خراسان جنوبی عضو تیم ملی و 48 ورزشکار به تیم ملی دعوت شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال 74 کارگاه آموزشی در شهرستان های مختلف، 20 کلاس داوری، 10 کلاس مربی گری و 12 دوره تئوری مربی گری در استان برگزار شد.
وی افزود: برگزاری 65 کارگاه مشاروه ازدواج، سه مجمع خیرین ازدواج، 75 برنامه فرهنگی در بیرجند، 100 مورد در خوسف، 50 مورد در طبس، 80 مورد در بشرویه، 90 مورد در فردوس، 80 مورد در سرایان، 60 مورد در زیرکوه، 100 مورد در سربیشه، 105 مورد در درمیان و 40 مورد در نهبندان از اقدامات این اداره کل از 10 ماه قبل تاکنون است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: 400 میلیون ریال اعتبار برای بخش فرهنگی و جوانان استان از وزارت ورزش و جوانان در سال 1396 کمک شده که این اعتبار کافی نیست و امیدواریم افزایش یابد.
وی گفت: 190 میلیارد ریال مجموع اعتبار عمرانی حوزه ورزش استان در سال 1396 است که از این میزان حدود 30 میلیارد ریال در بخش جوانان هزینه می شود.
*7559*3028*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر* انتشار- رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول

به گزارش "ورزش‌سه"، شش هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول باقی مانده و در این شرایط آخرین بازی خانگی استقلال ملاثانی مقابل فجرشهیدسپاسی شیراز در حالی که به شدت در تعیین قهرمان و دو سهمیه صعود به لیگ برتر موثر است، به دلیل باز نشدن در ورزشگاه غدیر اهواز به روی بازیکنان دو تیم برگزار نشد.
در این شرایط امروز جلسه ویژه‌ای در خوزستان برگزار شد تا درباره سه میزبانی باقی مانده استقلال ملاثانی در لیگ دسته اول و همینطور مصاف این تیم برابر سپاهان در جام حذفی تصمیم گیری شود.

در پایان جلسه مقرر شده که استقلال ملاثانی در مصاف با سپاهان به ورزشگاه فولاد آره‌نا برود تا در این ورزشگاه از میهمان سرشناس خود پذیرایی کند و در سه بازی باقی مانده نیز دو ورزشگاه برای میزبانی در نظر گرفته شده است.

یکی از مصوبات امروز جلسه تشکیل شده در اهواز به این شرح منتشر شد:« سه بازی خانگی باقی مانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ یک کشور به ترتیب در ورزشگاه های الغدیر و  آبادان برگزار می شود. در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی کلیه بازی های خانگی استقلال ملاثانی به استادیوم تختی منتقل و برگزار خواهد شد.»

با این وصف باید منتظر ماند و دید که سه بازی خانگی استقلال ملاثانی در رقابت‌های لیگ دسته اول سرانجام در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • باند‌های دوم جاده‌ها در خراسان جنوبی اعتبار می‌گیرند
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی