Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به امنیت خوب مراسمات عزاداری گفت: عزاداری‌های مردم زنجان در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار علی آزادی در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین امنیت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در زنجان که به نحو خوبی انجام شد، اظهار کرد: با مشارکت خوبی که مردم، هیئت‌ها، دسته‌های عزاداری و حسینیه‌ها و به خصوص حسینیه اعظم و زینبیه اعظم داشتند و همچنین هماهنگی‌هایی که با شورای تامین استان و سازمانهای مختلف داشتیم امنیت مراسم به خوبی تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری در زنجان در کمال امنیت، نظم و آرامش برگزار شد، افزود: از همه هیئت‌های عزاداری، مردم و کسانی که با نیروی انتظامی استان همکاری داشتند تشکر می‌کنیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ما برای روزهای هشتم و یازدهم محرم کل کارکنان فرماندهی انتظامی استان به کارگیری شدند و با تمهیداتی که اندیشیده شد، نظم و انضباط خوبی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه وزیر محترم کشور و برخی دیگر از مسئولان کشوری شاهد این عزاداری خوب مردم زنجان بودند، خاطرنشان کرد: الگو قرار گرفتن این مراسم برای سراسر کشور مورد تاکید مسئولان کشوری بود.

سردار آزادی با اشاره به اینکه واحدهای چک و خنثی در این مراسمات به کارگیری شدند، عنوان کرد: نیروهای کمکی نیز از مرکز در اختیار ما قرار گرفته بود.

وی با اشاره به جلوگیری از قمه زنی ابراز کرد: ما هشدارهای لازم را داده بودیم، ممکن است در خفا و به صورت پنهانی چنین مواردی باشد اما در سطح شهر کسی قمه زنی را مشاهده نکرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: این افراد نیز عاشق امام حسین(ع) هستند اما باید بدانند که مراجع محترم تقلید و مقام معظم رهبری قمه زنی را حرام دانستند و افرادی که دست به چنین کارهایی می‌زنند باید در رفتار خود تجدید نظر کرده و این کار را انجام ندهند.

وی با بیان اینکه قمه زنی سبب وهن اسلام می‌شود، اظهار کرد: دشمنان اسلام و کسانی که در انگلیس این موضوع را حمایت می‌کنند و به عنوان شیعه انگلیسی معروف هستند به دنبال تخریب اسلام و شیعه هستند و در این راستا نباید اجازه دهیم دشمنان به اهداف خود برسند.

سردار آزدی با اشاره به هفته نیروی انتظامی بیان کرد: برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از جمعه 14 مهر ماه با سخنرانی در نماز جمعه زنجان آغاز می‌شود و برنامه‌های متنوع دیگری نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه زنجان، استاندار زنجان و اعضای شورای تامین از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است، تصریح کرد: ما در صددیم این موضوع را تعمیم دهیم همانطور که در سالهای قبل نیز چنین بوده است، مردم نیز همکاری خوبی با ما دارند و هرچقدر ما امنیت و نظم را بهتر برقرار کنیم آنها با آرامش بهتری در مجالس مختلف حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود