Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@06:20:36 GMT

فرماندهان ارشد ارتش مهمان پرس تی وی

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۶۴۷۶

فرماندهان ارشد ارتش مهمان پرس تی وی

یوسف پورانوری تهیه کننده «ایران امروز» گفت: امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی، محمد قراباغی معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، ناخدا یکم علیرضا شیخی فرمانده کارخانجات نیروی دریایی، منصور روح الامینی فرمانده هوا دریا، احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش و فرزاد اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی کارشناسان برنامه این هفته هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس مروری بر توان بازدارندگی نیروهای نظامی ایران و تجهیزات نظامی کشور خواهیم داشت.

پورانوری همچنین توضیح داد: «تجهیز هوشمندانه نیروهای نظامی ایران به منظور پاسخگویی در مقابل تهدیدات فعلی»، «ساخت موشک های دوربرد به عنوان یکی از راهکارهای بازدارنده»، «معرفی موشک های ایرانی و بُرد آنها»، «تاکید بر تهیه S۳۰۰ و ساخت سایر سامانه های ضدموشکی برای ایجاد توان دفاعی در برابر حملات»، «بررسی موشک ها و شناورهای ایران»، «معرفی توان نظامی ایران در عرصه زمینی»، «خودکفایی کشور در تولید و تجهیز نیروهای خود به دنبال اعمال تحریم های تسلیحاتی علیه ایران»، «نگاهی به بودجه نظامی ایران و پایین بودن آن نسبت به بسیاری از کشورهای منطقه»، «بررسی پاسخ احتمالی نیروهای نظامی کشور در صورت حمله نظامی دشمنان ایران»، «علل ادعای ایران مبنی بر عدم نیاز به بمب هسته ای» و «نگاهی به تهدیدهای ناشی از حضور پایگاه های آمریکایی در کشورهای اطراف برای ایران» از جمله محورهایی است که در برنامه این هفته «ایران امروز» مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

«ایران امروز» چهارشنبه ۱۲ مهر ماه ساعت ۱۲ بامداد به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود. این برنامه در چهار نوبت چهارشنبه ساعت ۵ صبح و ۱۸ عصر پنجشنبه ساعت ۷ صبح و شنبه ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران تکرار خواهد شد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • ارتش اوکراین مجبور به جیره‌بندی مهمات شد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی