Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رهنما مدیر کل استاندارد فارس اظهار کرد: راه اندازی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد این امکان را به واحدهای تولیدی می دهد که بدون نیاز به مراجعه به اداره کل استاندارد، همه امورات مربوط به استاندارد سازی محصولات از جمله درخواست صدور پروانه، تکمیل مدارک مورد نیاز، معرفی مسئول کنترل کیفیت و دریافت نتایج آزمون های انجام شده بر روی محصولات تولیدی را از طریق الکترونیکی انجام دهند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با راه اندازی این سامانه نظارت دقیق تری بر کیفیت محصولات صورت می پذیرد و همچنین باعث افزایش سرعت انجام امور واحدهای تولیدی و صرفه جویی در وقت و هزینه می شود .

رهنما تصریح کرد: همه واحدهای تولیدی که تاکنون رمز عبور به سامانه نظارت بر اجرای استاندارد را دریافت نکرده اند، لازم است هر چه سریعتر برای دریافت نام کاربری و کلمه عبور به اداره کل استاندارد مراجعه کنند .

مدیر کل استاندارد فارس بیان کرد: همه مکاتبات به صورت « برخط» قابل مشاهده است و واحدهای تولیدی می توانند خدمات مورد نیاز خود را از طریق این سامانه بدون مراجعه به اداره کل استاندارد در محل کار خود انجام دهند.

رهنما اضافه کرد: در صورتی که مدیران واحدهای تولیدی و مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی به این سامانه مراجعه نکنند، مسئولیت هرگونه مشکل بوجود آمده بخصوص انقضای مهلت اعتراض به نتایج آزمون صادر شده به عهده واحدهای تولیدی خواهد بود.

انتهای پیام/ن

راه اندازی سامانه نظارت بر اجرای استاندارد در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه