Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:13:25 GMT

رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس سفر می کند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۷۳۲۰

رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس سفر می کند

شیراز- ایرنا- عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه در راستای ایفای وظایف نظارتی خانه ملت به این استان سفر می کند.

محمد مهدی برومندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رئیس مجلس در این سفر سه روزه از چند شهرستان واقع در شمال و غرب استان فارس بازدید و با مردم شریف شهرستان های ممسنی، سپیدان، اقلید، آباده و مرودشت دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر که با همراهی اسماعیل تبادار استاندار فارس صورت می گیرد، مشکلات استان فارس بررسی و برخی طرح های عمرانی نیز به بهره برداری می رسد.
برومندی اظهار کرد: شرکت در چند آیین یادواره شهدا در شهرستان های مختلف استان فارس همزمان با ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان در برنامه های لاریجانی در سفر به این استان است.
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای سفر رئیس مجلس به شهرستان های ممسنی، سپیدان، اقلید و آباده در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گفت: رئیس مجلس روز جمعه در سفر به شهرستان مرودشت از کارخانه صنعتی آزمایش که در سال های گذشته تعطیل شده و با مشکلات زیادی روبرو بوده است بازدید می کند.
وی اظهار کرد: دیدار با اقشار مختلف مردم شهرستان مرودشت، شرکت در یادواره یک هزار و 200 شهید شهرستان و حضور در نماز جمعه این شهر از دیگر برنامه های رئیس مجلس در روز پایانی این سفر است.
برومندی گفت: رئیس مجلس شامگاه جمعه در پایان این سفر سه روزه استان فارس را ترک می کند.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی

محمدباقر احمدی چگنی در خرم‌آباد اظهار کرد: تمهیدات لازم جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به صورت تمام الکترونیک تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم فراهم شده است. 
فرماندار خرم‌آباد بیان داشت: تعداد ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای برگزاری انتخابات مذکور در ۴۳۰ شعبه حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی تامین و در فرمانداری‌ها مستقر گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است