Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی، آئینی و مذهبی ، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: این همایش که از سوی دبیرخانه توسعه گردشگری استانهای اصفهان، قم و مرکزی برنامه ریزی شده‌است با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان و موسسه فرهنگی اکو ساعت 16 تا 19:30 عصر روز پنج شنبه 13 مهر در مجتمع گردشگری خورشید اردهال در مجاورت آستان مقدس سلطانعلی بن امام محمد باقر(علیهماالسلام) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی حمیدی، افزود: معرفی آیین قالیشویان به عنوان یک میراث جهانی به کشورهای اسلامی و کشورهای دوست، جذب گردشگران خارجی با همکاری موسسه فرهنگی اکو مهم ترین اهداف همایش، معرفی و ایجاد زیر ساخت ها برای ترویج گردشگری فرهنگی و آیینی در ایران، معرفی یک ایده و برند جدید گردشگری فرهنگی و آئینی ویژه مشهداردهال و معرفی و تقدیر از فعالان و کارآفرینان گردشگری منطقه فرهنگی کاشان از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی با تاکید بر تولید برند گردشگری مذهبی در کاشان و استفاده از فرصت هر چه بهتر ظرفیت آیین قالیشویان را برای شناسایی هر چه بیشتر گردشگری مذهبی تاکیدکرد و گفت: سخنرانی بالاترین مسوول استانی میراث، رونمایی از کتاب «کارآفرینی برتر» از کارآفرین دکتر سید علی ضیایی ، پخش فیلم مستند قالیشویان، تقدیر از کارآفرینان برتر، اجرای پرده‎خوانی و نقاره‌زنی و تجلیل از اعضای دبیرخانه همایش و میهمانان خارجی از جمله برنامه‌های این همایش است.

به‌گفته‌وی،برپایی نمایشگاه عکس قالیشویان از دیگر برنامه‌های جنبی برگزاری همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی، آئینی و مذهبی است.

دبیر همایش میراث جهانی قالی شویان و توسعه گردشگری فرهنگی و آئینی،برگزاری این همایش را برای سومین سال متوالی یادآورشد و گفت: برگزاری هفته فرهنگی قالیشویان از دیگر تصمیمات و برنامه‌های قابل اجرا و پیش بینی شده‌است.

انتهای پیام/م

مشهد اردهال میزبان همایش بین المللی میراث جهانی قالی شویان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، در حکم محمد افروغ، سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) که به امضای مصطفی ده‌پهلوان رسیده، آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) منصوب می‌شوید.

توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های محوله به خصوص در راستای تحقق شرح وظایف مصوب با همفکری و تعامل با اعضای گروه، همکاران و همچنین تشریک مساعی با معاونت‌ها و پژوهشکده‌ها، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

طی مراسمی که با حضور رئیس و معاونان پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری همراه بود از خدمات شایسته طیبه عزت‌اللهی‌نژاد، مدیر پیشین گروه پژوهشی هنرهای ملی (سنتی) پژوهشگاه قدردانی شد.

کد خبر 6086086 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • ضرغامی: حال مردم خوب هست که به سفر می‌روند
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود