Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خمین گفت: امسال ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه برای توسعه صنعت در خمین اختصاص یافت.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، سید مهدی ساداتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تسهیلات رونق تولید اظهار داشت: مبلغ 370 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید برای تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، تامین سرمایه برای طرح‌های نیمه تمام صنعتی و کشاورزی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و افزایش نقدیندگی سرمایه‌گذاران اختصاص یافته که پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات به‌صورت ویژه با هدف توسعه صنعت خمین و محرومیت‌زدایی از زادگاه امام خمینی(ره) از سوی دولت دوازدهم به این شهرستان اختصاص یافته که به‌دنبال این امکانات و بسته‌های تشویقی خمین در مسیر توسعه صنعتی قرار گرفته و در این مسیر حرکت می‌کند.

فرماندار خمین تصریح کرد: از جمله بسته‌های تشویقی دولت برای خمین می‌توان به اعمال معافیت‌های مالیاتی 13 ساله و کاهش نرخ زمین در نواحی صنعتی این شهرستان، قرار گرفتن آن در فهرست مناطق محروم برای افزایش سرمایه‌گذاری اشاره کرد.

ساداتی بیان کرد: به طوری که کمترین نرخ زمین در نواحی صنعتی کشور در خمین بوده و این قیمت از 570 هزار ریال به 200 هزار ریال تنزل داشته و علاوه بر این کاهش قیمت سرمایه‌گذار می‌تواند یک سوم بهای زمین را هنگام خرید بپردازد و مابقی را زمان بهره‌برداری از واحد مورد نظر پرداخت کند.

وی ادامه داد: این اقدامات دولت دررابطه با خمین سبب رشد سرمایه گذاری در بخش صنعتی این شهرستان شده به گونه‌ای که از تعداد 154 واحد فعال در این شهرستان 43 واحد آن از سال 92 راه‌اندازی شده و یا درحال بهره برداری است.

فرماندار خمین عنوان کرد: به‌دنبال صدور مجوز صنایع پایی دستی پتروشیمی و راه‌اندازی بزرگترین صنعت پتروشیمی در غرب کشور یک انقلاب صنعتی در خمین درحال وقوع است.

ساداتی اضافه کرد: صنایع سایپا با 90 درصد پیشرفت فیزیکی وصنعت پتروشیمی با بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی در خمین درحال راه‌اندازی هستند که حجم سرمایه‌گذاری این شهرستان به‌دنبال بهره‌برداری از این طرح‌های بزرگ تا 2 برابر این رقم افزایش می‌یابد.

وی افزود: تخصیص 10 میلیارد تومان اعتبار به طور ویژه برای اشتغالزایی روستایی در خمین، افزایش 67درصدی اعتبارات استانی خمین، تزریق اعتبار آلایندگی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از بسته‌های تشویقی دولت برای توسعه صنعتی، رونق اقتصادی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در خمین است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • افزایش در اعتبار بن‌ دانشجویی نمایشگاه کتاب/ انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • افزایش در اعتبار بن‌دانشجویی نمایشگاه کتاب/انصرافی از سوی ناشران خارجی نداشتیم
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند