Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سرانه فضای ورزشی در استان زیر نیم متر مربع است و با نرم کشوری فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل افضل پور ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پروژه های عمرانی استان طی یک ساله اخیر در حالت بحرانی قرار گرفته بود و در برخی پروژه ها اضافه پرداخت هایی صورت می گرفت و موجب چالش شده بود که خوشبختانه با اقدامات خوبی که در این حوزه صورت گرفته در حال حاضر در وضعیت بهتری قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو میلیارد تومان اعتبارات سال گذشته به صورت کامل جذب شده است، افزود: طی ده ماهه گذشته تا کنون ۱۱ پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۵ پروژه خیرساز در مرحله عقد تفاهم نامه قرار دارد، گفت: ۸۰ پروژه عمرانی نیمه تمام نیز در سطح استان وجود دارد که امیدواریم بخشی از آن ها تا پایان سال جاری و بخش دیگر در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه طی چهارماهه پایانی سال ۹۵ حدود ۸۰۰ میلیون تومان به هیئت های ورزشی استان کمک شده است، عنوان کرد: در شش ماه نخست سال جاری نیز اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای کمک به هیئت های ورزشی استان هزینه شده است.

توزیع ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی حوزه ورزش

افضل پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ سمن فعال در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون توانسته ایم تنها ۴۰ میلیون تومان کمک به سمن های استان را داشته باشیم.

وی ادامه داد: تعداد چهار سمن دیگر نیز در حال اخذ مجوز و ثبت در سامانه هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبارات تملکی سال ۹۶ هنوز ابلاغ نشده است، اظهار داشت: ۱۹ میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری داشته ایم که از این مبلغ حدود ۱۳ میلیارد تومان بین پروژه های عمرانی سطح استان تقسیم شده است.

وی با اشاره به اینکه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده برای احداث خانه جوان بیرجند هزینه شده است، افزود: از مجموع اعتبارات ارزش افزوده حدود ۹۰۰ میلیون تومان جهت احداث خانه جوان شهرستان طبس و دو میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان سهم آموزش و پرورش هزینه شده است.

افضل پور با بیان اینکه طی ده ماهه گذشته در مجموع ۱۷۸ نفر اعزامی به مسابقات داشته ایم، گفت: سه اعزام به مسابقات آسیایی، هفت اعزام مسابقات بین المللی، ۱۴۸ اعزام به مسابقات کشوری و ۱۸ اعزام منطقه ای در استان داشته ایم.

وی ادامه داد: ورزشکاران استانی توانستند طی اعزام به مسابقات یک مدال آسیایی، ۳۹ مدال بین المللی و ۸۹ مدال کشوری را از آن خود کنند.

عضویت ۷ ورزشکار خراسان جنوبی در تیم های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد هفت عضو تیم ملی در استان داریم، عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری ۷۴ کارگاه آموزشی،۱۰ کلاس مربی گری و ۱۲ دوره تئوری مربی گری در سطح استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در گذشته اموال ورزش و جوانان به هیئت های ورزشی و نهادهای دولتی و غیر دولتی منتقل می شد و چالش های زیادی در خصوص چگونگی تقسیم اموال ایجاد شده بود که خوشبختانه امسال تعداد زیادی از اموال را توانسته ایم سامان دهی کنیم.

افضل پور با بیان اینکه طی چهار ماهه منتهی به سال ۹۵ توانستیم حدود ۹۰ میلیون تومان اعتبار در بخش پژوهشی جذب کنیم، اظهار داشت: در شش ماهه نخست جاری ۱۲ نشست علمی، تخصصی در حوزه پژوهشی برگزار شده است.

جذب ۱۷۰میلیون تومان اعتبار برای پایگاه های ورزش قهرمانی

وی با اشاره به اینکه طی ده ماهه اخیر ۲۲ مجوز باشگاه خصوصی، ۱۱ مورد تمدید مجوز و دو مورد موافقت اصولی زمین در سطح استان صادر شده است، افزود: در مجموع طی ده ماهه گذشته ۸۸ مورد بازرسی از باشگاه ها، پنج مورد از هیئت های ورزشی و شش مورد بازرسی از ادارت و نمایندگی های ورزش و جوانان صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی ادامه داد: اعتبارات استانی در سال جاری ۵۶۲ میلیون تومان از سه درصد درآمد نفتی و ۵۲۰ میلیون تومان از ماده ۱۸۰ بوده است.

وی با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی در استان خراسان جنوبی زیر نیم متر مربع است و با نرم کشوری فاصله زیادی دارد، افزود: سال گذشته حدود ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار برای پایگاه های قهرمانی استان جذب شده است.

افضل پور با اشاره به اینکه در مجموع تعداد ۲۱ هزار و ۷۰۶ ورزشکار سازمان یافته در استان وجود دارد، گفت: از مجموع ورزشکاران سازمان یافته تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۷ نفر آقا و هفت هزار و ۹۹۹ نفر بانوان هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، امین دوست محمدی در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، افزود: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار تلاش کنند، تصریح کرد: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

کد خبر 6089740

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام