Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:31:48 GMT

فرمانده منطقه پدافند هوایی اصفهان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۸۰۲۷

فرمانده منطقه پدافند هوایی اصفهان منصوب شد

سرهنگ علی حدادی به عنوان فرمانده منطقه پدافند هوایی اصفهان منصوب شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با حضور سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، امیر سرتیپ محسن آذر افروز فرمانده قرارگاه عملیاتی 10 ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اصفهان و با حضور تعدادی از مسئولین کشوری و لشگری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از تلاش سرهنگ ابوالفضل توکلی فرمانده سابق این منطقه قدردانی و سرهنگ علی حدادی سامانی طی حکمی از سوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)به عنوان فرمانده این منطقه منصوب شد.

سردار بلالی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام، منطقه اصفهان را از نظر اهمیت نظامی یکی از مناطق مهم قلمداد کرد و گفت: حضور نیروهای مختلف نظامی در این منطقه، لزوم هماهنگی، انسجام و وحدت نیروها را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه به حول و قوه الهی این هماهنگی هم اکنون با قوت تمام وجود دارد ابراز امیدواری کرد این همدلی و هماهنگی با وجود تغییر و تحول انجام شده همچنان ادامه یابد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در ادامه با بیان اینکه فرصت خدمت صادقانه در مسئولیت هایی که به یک شخص سپرده می شود بسیار کم است، گفت: باید تلاش کنیم در این مدت محدود، مسئولیت سپرده شده را به نحو احسن انجام داده و بدین وسیله رضایت خداوند متعال را به دست آوریم؛

وی در ادامه تاکید کرد: کار موثر، تلاش مضاعف می‌خواهد و قطعا با ساده انگاری هیچ کار موثری انجام نخواهد شد و روحیه ی بسیجی، انقلابی و پرتحرک، کار را پیش خواهد برد.

سردار بلالی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری (دام ظله) در زمان شروع به کار دولت دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: ایشان در سفارش اعضای دولت به کار و تلاش مضاعف به امیر کبیر اشاره کردند و دوره کوتاه خدمت او در آن زمان را سرشار از برکات زیادی خواندند که هم اکنون نیز آثار خدمت او قابل لمس است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در دو ماه اخیر تغییر و تحول‌های زیادی در سطح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صورت گرفته است،اظهار داشت: علت این است که تعدادی از امیران این قرارگاه در سن بازنشستگی قرار گرفته‌اند و سعی می‌شود ضمن استفاده از تجارب ارزشمند آنها از فرماندهان جوان و مستعد در جهت پیشبرد اهداف راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) استفاده شود.

لازم به ذکر است در پایان مراسم ضمن قرائت حکم انتصاب سرهنگ علی حدادی سامانی به عنوان فرمانده جدید منطقه مرکزی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)، از زحمات سرهنگ ستاد ابوالفضل توکلی نیز با اهداء لوح سپاس از سوی مسئولین کشوری و لشگری قدردانی شد.

انتهای پیام/

R1429/P1011121/S1,11/CT12 موضوعات مرتبط قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) آجا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: مأموران انتظامی بخش رحیم‌آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون کمپرسی حامل شن و ماسه مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ جوانمردی تصریح کرد: در این خصوص راننده ۳۳ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

او از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عکس آرشیوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند