Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-08@23:25:00 GMT

توسعه حمل و نقل کرج با حمایت‌ بانک شهر

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۳۸۰۷۰

توسعه حمل و نقل کرج با حمایت‌ بانک شهر

پول‌نیوز - شهردار کلان شهر کرج از توسعه حمل و نقل عمومی این کلان شهر با حمایت های بانک شهر خبر داد.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اصغر نصیری با بیان این‌که قطعا پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر کرج در کمترین زمان ممکن به سرانجام خواهد رسید، گفت: در سال‌های اخیر درآمد شهرداری‌ها به شدت کاهش یافته است، از همین رو در تامین منابع مالی پروژه‌های نیمه تمام به حمایت و پشتوانه بانک شهر نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج و نقش آنها در کم کردن ترافیک گسترده این کلانشهر اظهار کرد: این دو طرح در افکار عمومی به شکل یک مطالبه جدی نمود پیدا کرده است که امیدواریم با حمایت بانک شهر به سرانجام برسد.
نصیری با بیان این ‌که متاسفانه بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی کماکان به اتمام نرسیده است، گفت: توسعه حمل و نقل عمومی در کلان شهر کرج به پشتوانه بانک شهر انجام می‌شود و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال طرح‌های مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی و رفاه شهروندان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
شهردار کلان شهر کرج تصریح کرد: افزایش کمی و کیفی زندگی شهروندان از اهداف مهم مدیریت شهری کرج است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن ۴۴) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.‌

کد خبر 6100347

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی کتاب ۱۴۰۳ با حمایت بانک ملی ایران آغاز به کار کرد
  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • حضور فعال بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • استفاده از فناوری‌های نوین در اصفهان برای تبدیل شیرابه‌ها به مواد و انرژی
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان در ستاد پروژه کلان‌مهر/ نقشه‌ راه سند تحول بنیادین به‌زودی به مدارس ابلاغ می‌شود
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد