Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «امید ابراهیمی» هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: برگزاری دیدار دوستانه با تیم هایی بزرگ باعث بالا رفتن تجربه بین المللی ملی پوشان می شود.

به گزارش ایرنا، ابراهیمی بعدازظهر سه شنبه پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال ایران، گفت: خوشبختانه شرایط اردو بسیار خوب است و بازیکنان لژیونر نیز از امروز در اردو حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم برای دیدار با توگو به شرایط ایده آل برسیم و نمایش خوبی از خود به نمایش بگذاریم. خوشبختانه با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتم شرایط خوبی دارم.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران، گفت: امیدوارم حتی در دیدار دوستانه مقابل توگو نیز به پیروزی برسیم و با روحیه خوب خود را برای جام جهانی آماده کنیم. تیم ملی مدتی است بازی نداشته و در حال حاضر هر مسابقه ای به ما کمک خواهد کرد.
وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم بازی دوستانه بزرگی را هم تدارک ببینیم تا تجربه بین المللی بازیکنان تیم افزایش پیدا کند.
ابراهیمی در خصوص انتخاب «وینفرد شفر» حاضر به گفت و گو نشد و تنها ابراز امیدواری کرد تا این اتفاقات به سود استقلال باشد.
هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص بالا رفتن شانسش برای حضور در جام جهانی پس از محرومیت یک جلسه ای «سعید عزت الهی»، افزود: همیشه تلاش کردم تا بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و امیدوارم اگر کی روش صلاحی دید بتوانم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
وی در واکنش به سئوال مبنی بر کنار گذاشته شدن بازیکنان پا به سن گذاشته، گفت: 15 روز پیش وارد 30 سالگی شدم و در فوتبال حرفه ای این سن زیادی نیست. خوشبختانه تیم ملی بازیکنان جوان بسیار خوبی در اختیار دارد و من هم تا زمانی که در تیم باشم سعی می کنم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین در خصوص دعوت «کاوه رضایی» به تیم ملی، اظهار کرد: او بازیکن بسیار خوبی است و سال گذشته توانست کمک زیادی به استقلال کند.
تیم ملی فوتبال کشورمان روز پنجشنبه از ساعت 18.30 در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف توگو می رود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **9118**9144**1368
خبرنگار: سید جواد بشیری**سعید قهرمانی انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۳۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز لیگ برتر تمام نشده است
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد