Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همگان اعتقاد دارند که قوانین بدون ضمانت در اجرا ، ثمری برای کشور در پی نخواهند داشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خانه ملت، ولی داداشی از در نظر گرفتن ضمانت نامه برای تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی و ابلاغ قوانین مجلس از سوی دولت در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داداشی با اشاره به دستور کار امروز (سه شنبه) کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی مبنی بر بررسی گزارش تهیه شده درباره طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب (اعم از دائمی و آزمایشی) و تهیه و تنظیم مقرره و آیین‌نامه‌های اجرایی مربوطه اظهار داشت: اعضای کمیسیون نسبت به مدت زمان اجرای قوانین مصوب آزمایشی تبادل نظر کردند و در این راستا نیز گزارشی تهیه شده که به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که برخی از نمایندگان نسبت به عدم تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به قوانین مجلس انتقاد داشته اند، اظهار کرد: باید اذعان کرد که آمار و ارقام مربوط به قوانین بدون آیین نامه اجرایی دولت قابل توجه است.
وی با بیان این که برخی از قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی از سوی دولت ابلاغ نشده اند در حالی که طبق قانون اساسی این مهم باید در مدت پنج روز ابلاغ شود، ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد ضمانت نامه برای تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی و ابلاغ قوانین مجلس از سوی دولت در نظر گرفته شود.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همگان اعتقاد دارند که قوانین بدون ضمانت در اجرا ثمری برای کشور در پی نخواهند داشت از این رو باید ضمانت نامه برای تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی و ابلاغ قوانین مجلس از سوی دولت درنظر گرفته شود تا از این پس با چنین مشکلاتی مواجه نباشیم.
سیام**1751
تنظیم: خسرو محمدی*ناشر:امیرکاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۰۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد