Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فدراسيون وزنه‌برداري آمريکا تأييد کرد که تنها به يک وزنه‌بردار ايران براي حضور در مسابقات قهرماني جهان ويزا نداده است.

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در حالي که گفته مي‌شود آمريکا ويزاي چهار نفر از اعضاي کاروان وزنه‌برداي ايران براي حضور در رقابت‌هاي قهرماني جهان که قرار است بين تاريخ‌هاي 28 نوامبر تا 6 دسامبر 2017 (7 تا 15 آذر) به ميزباني شهر آناهايم واقع در کاليفرنيا برگزار شود، فدراسيون وزنه‌برداري آمريکا رسماً اعلام کرد تنها درخواست صدور ويزاي يک وزنه‌بردار ايراني براي حضور در اين مسابقات رد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فيل اندروز، مدير اجرايي فدراسيون وزنه‌برداري آمريکا گفت که تمامي درخواست‌هاي وزنه‌برداران ايراني براي صدور ويزا به منظور سفر به ايالات متحده براي حضور در مسابقات جهاني آناهايم مورد موافقت قرار گرفته و تنها با درخواست يک ورزشکار که نمي‌تواند نامش را فاش کند، طبق قانون 214b مخالفت شده است.
وي در اين باره گفت: اين قانون تأکيد دارد که متقاضي بايد اثبات کند که پس از پايان مسابقات قهرماني جهان به کشور خود بازخواهد گشت. طي مشورتي که با وزارت خارجه آمريکا داشتيم، به اين نتيجه رسيديم که وزنه‌بردار ايراني همانند هم‌تيمي‌هايش نتوانسته مدارک لازم براي اثبات اين موضوع را فراهم کند. افراد ديگري که درخواست‌شان به منظور حضور در اين مسابقات رد شده، از اعضاي کاروان ايران و تراپيست تيم بوده‌ا‌ند. اين افراد نامه حمايت از کميته سازماندهي را در اختيار نداشتند.
اندروز با اشاره به اينکه فدراسيون وزنه‌برداي ايران براي دريافت ويزاي آن ورزشکاري که بار اول درخواستش رد شده، دوباره درخواست صدور ويزا داده‌ است، اظهار داشت: اطميمنان داريم که آن يک وزنه‌بردار باقيمانده ايران هم در صورتي که به قانون 214b پايبند باشد، در دريافت ويزايش موفق خواهد بود.
در حالي که گفته شده بود آمريکا با درخواست صدور ويزاي صالح چراغي و ايوب موسوي که به ترتيب در اوزان 85 و 94 کيلوگرم رقابت‌ مي‌کنند، مخالفت کرده، اما اندورز اين خبر را تکذيب و اعلام کرد نام هيچيک از اين دو ورزشکار در ليست اوليه‌اي که فدراسيون وزنه‌برداي ايران براي صدور ويزا اعلام کرده بود، نبوده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟