Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ايكنا، نبأ، سردار خليل واعظی، فرمانده نيروی انتظامی استان بوشهر، 11 مهرماه در نشست خبری با اصحاب جرايد و خبرنگاران خبرگزاری‌ها كه به مناسبت هفته ناجا در سالن كنفرانس اين ستاد فرماندهی برگزار شد، با بيان اينكه دين‌مداری و قانون‌مداری موجب امنيت پايدار و اجتماعی در جامعه اسلامی می‌شود، اظهار کرد: اگر می‌خواهيم به امنيت پايدار دست پیدا کنیم باید به مؤلفه‌های مهم آن يعنی دين‌مداری و قانون‌مداری توجه كنيم، چراكه اگر در مسير دين، ولايت و قانون حركت كنيم خود به خود امنيت عمومی جامعه تأمين خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: هفته ناجا امسال با شعار «پليس برای امنيت ــ امنيت برای همه» نشان‌دهنده اين است كه پليس مسئول برقراری امنيت اجتماعی و برقراری امنيت برای شهروندان جامعه است و ما در اين بخش به دنبال مشاركت و آموزش همگانی مردم جامعه به‌صورت تخصصی هستيم كه چگونه با پليس در تعامل و ارتباط باشد و در اين راستا، طرح «هميار پليس و همياران محرم» در تمامی شهرها و روستاها اجرا شده است و اين‌گونه آموزش‌ها مستمر است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ادامه به تبيين نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر محورهای توليد ملی و حمايت از کار و اقتصاد مقاومتی پرداخت و بيان کرد: امنيت اقتصادی و معنوی زيربنای امنيت اجتماعی و سياسی است و امنيت روحی در جامعه در گرو امنيت جسمی است و استفاده از فرصت‌ها و مديريت زمان بهترين راهبرد در سبک زندگی اسلامی ــ ايرانی است و اين مدل سبک زندگی به‌عنوان سرلوحه نيروی انتظامی در كارها و عمليات‌های انتظامی و اجتماعی است.
نيروی انتظامی تبلور ارزش‌های اسلامی و دينی در كشور است
سيدمنصور فاطمی، رئيس پليس امنيت عمومی استان بوشهر نیز در اين نشست خبری گفت: امنيت امروز کشور مديون تلاش خالصانه و شبانه‌روزی پرسنل نيروی انتظامی است و امروزه ارزش‌های اسلامی و دينی در نيروی انتظامی تبلور يافته است و آن چيزی كه نيروی انتظامی كشور ما را از ديگر كشورهای توسعه يافته مستثنی كرده است همين مسئله حفظ ارزش‌ها است.
برگزاری دوره‌‌‌های آموزشی «سبک زندگی و رزق حلال» در بوشهر
وی در پايان اظهار کرد: بدون شک پيشرفت، تعالی و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتری شتاب گيرد و برقراری نظم و امنيت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا می‌كند و نيروی انتظامی در طول سال تلاش وافری را در تمامی طول سال برای حفظ جان و مال و امنيت جامعه انجام می‌دهد و پليس امنيت عمومی استان بوشهر مفتخر است با برگزاری دوره‌های آموزشی «سبک زندگی و رزق حلال» و گفتمان دينی امنيت اخلاقی با مشاركت تشكل‌ها و انجمن‌های صنوف و بازاريان به‌دنبال برقراری تعامل و پيشگيری و جامعه‌ای بالنده است.
حامد فكوری

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان