Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@13:48:16 GMT

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۵۴۸۰۷

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته

پلیس راهور ناجا به منظور تسهیل در تردد شهروندان در جاده‌های بین‌شهری، محدودیت‌های خاصی را در برخی محورهای مواصلاتی از امروز تا شنبه ۱۵ مهر به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش مشرق، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور تسهیل در تردد شهروندان با توجه به روزهای پایانی هفته و افزایش سفرهای بین‌شهری، محدودیت‌هایی را در بازه زمانی چهارشنبه 12 مهر تا شنبه 15 مهر در جاده‌های کشور به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این محدودیت‌ها به شرح ذیل است:

1ـ تردد موتورسیکلت از ساعت 12 چهارشنبه 12 مهر تا 6 صبح شنبه 15 مهر از محورهای کرج ـ چالوس، هراز ـ فیروزکوه و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

2ـ تردد سواری در محور کندوان: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 تا 24 جمعه 14 مهر از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17 تا 24 جمعه 14 مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج یکطرفه است.

وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختنی و فاسدشدنی): تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس و بالعکس ممنوع است.

ـ تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 چهارشنبه 12 مهر و همچنین 8 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 مهر از محور هراز ممنوع است.

ـ تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 تا 24 جمعه 14 مهر از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

ـ تردد تمامی کامیون‌ها و تریلرها از ساعت 7 صبح پنج‌شنبه 13 مهر تا ساعت 24 جمعه 14 مهر از محورهای نراق ـ کاشان و کاشان ـ اردهال و بالعکس ممنوع است.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های استان مازندران گفت: طی تعطیلات نیمه اول اردیبهشت سال‌جاری بیش از ۸۴۹ هزار تردد در سطح جاده‌های این استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسن جهانیان، امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه ترددشماری منصوب در محورهای مازندران طی ایام تعطیلات اواسط اردیبهشت سال‌جاری تا شهادت امام جعفر صادق (ع) نشان می‌دهد در این محورها بیش از ۸۴۹ هزار تردد انجام شده است، اظهار کرد: این تعداد تردد نسبت به مشابه هفته گذشته در حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میان تردد در محور سوادکوه به بیش از ۱۶۵ هزار تردد، در محور هراز بیش از ۱۶۳ هزار تردد و در محور کندوان بیش از ۱۵۱ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های استان مازندران با اشاره به اینکه طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی ساری تا محمودآباد پر ترددترین محورهای مازندران بوده‌اند، خاطرنشان کرد: پرترددترین ساعات روز نیز معمولاً بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ روز جمعه دوازدهم اردیبهشت بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۴۶ هزار تردد از وسایل نقلیه به ثبت رسیده است.

کد خبر 751151

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  • محدودیت‌های ترافیکی تشییع شهدا در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) اعلام شد