Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی با توگو ما را برای رویارویی با یک تیم آفریقایی در جام جهانی آماده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، کارلوس کی‌روش در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم ملی فوتبال توگو اظهار داشت: اردوی پیش روی ما و بازی‌هایی که خواهیم داشت مرحله دیگری از اردوی آماده‌سازی‌مان را در مسیر جام جهانی 2018 روسیه رقم خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبنای ما تا جام جهانی چهار اردوی آماده‌سازی و شش بازی دوستانه خواهد بود. در مرحله پایانی و در آستانه جام جهانی هم اردوی پایانی خواهد بود که دو یا سه بازی دوستانه هم آنجا خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: اگر سؤالی مطرح باشد که چرا با توگو بازی می‌کنیم و حریف‌مان اروپایی نیست، به این دلیل است که ما احتمالاً در جام جهانی با یک تیم آفریقایی بازی خواهیم کرد و این بازی ما را برای رویارویی با یک تیم آفریقایی آماده خواهد کرد.

وی در ادامه یادآور شد: بازی تدارکاتی دوم ما با روسیه است که خوشحالیم آنها افتخار دادند به‌عنوان میزبان جام جهانی با ما به‌عنوان دومین قدرت و دومین تیمی که به جام جهانی رسید، بازی کنند. ما باید در این بازی نشان بدهیم که چرا روسیه حاضر شده با ما بازی کند.


ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت

محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • کشور‌های آفریقایی و خاورمیانه ذخایر طلا را از اقتصاد آمریکا خارج می‌کنند
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • احسان اصولی: پیگیر حواله خودرو برای فوتسالیست ها هستیم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی