Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:34:50 GMT

مداحی میثم مطیعی در میان رزمندگان فاطمیون+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۶۱۸

مداحی میثم مطیعی در میان رزمندگان فاطمیون+فیلم

‍‍‍‍‍‍

میثم مطیعی در میان رزمندگان فاطمیون حضور پیدا کرد و با اشعارش شور حماسی دیگری به رزمندگان داد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هرچند پایان حکومت داعش در سوریه اعلام شده است و به غیر از چند گروهک محدود از جمله جبهه النصره، تروریست‌ها قدرت چندانی در شهرهای سوریه ندارند، اما رزمندگان فاطمیون همچنان برای امنیت بخشیدن به حریم اهل بیت(ع) در این کشور آماده رزم هستند و در راه‌ پاکسازی شهرهای مختلف از لوث تروریست‌ها همچنان شهید می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولودی خوانی رزمندگان فاطمیون از امام رضا(ع) در سوریه+فیلم«فاطمیون حرم»؛ ارادت به امام رضا(ع) با لهجه افغانستانی+فیلم

میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) که مدتی است به مداح مقاومت نیز معروف شده است، چندی پیش در میان رزمندگان فاطمیون حضور پیدا کرد و با اشعارش شور حماسی دیگری به رزمندگان داد. فیلم این مراسم توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تهیه و منتشر شده است که در ادامه قابل مشاهده است:

انتهای پیام/

R1013186/P/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون جبهه مقاومت اسلامی مدافعان حرم لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان

بعد از آن‌که دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه قدس در دوران دفاع مقدس، در بخشی از کتاب تاریخ شفاهی خود به بیان خاطره‌ای کوتاه از حال و هوای رزمندگان در ایام نوروز در جبهه پرداخته که به مناسبت سال نو منتشر می‌شود:

«اولین عید نوروزی که در جبهه بودم، نوروز سال ۱۳۶۰ بود. رزمنده‌ها از حرم علی بن موسی‌الرضا (ع) هدیه‌ای آورده و در هتل پرشین مراسمی گرفته بودند.

بعد از آنکه دعای تحویل سال را خواندیم، بچه‌ها آرام نمی‌شدند. تلاش من هم برای آرام کردن آن‌ها بی‌فایده بود. با گریه و زاری عجیب می‌گفتند: «امام رضا (ع) برای ما هدیه فرستاده! آن را می‌بوسیدند و روی چشم خود می‌گذاشتند.»

چه حالی داشتیم آن شب و چه دعا و توسلی خواندیم. من آنجا این روایت را برایشان خواندم که کل یوم لایعصی الله فیه فهو عید (هر روزی که در آن معصیت نشود، آن روز عید است) و گفتم: بهترین دوران و بهترین عید برای شما، همینه که توی جبهه هستید.»

منبع:

موحد علوی، علیرضا، تاریخ شفاهی دفاع مقدس: روایت عبدالله حاجی صادقی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، تهران ۱۴۰۲، صص ۶۹، ۷۰

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • شهادت یکی از رزمندگان سپاه در سوریه
  • سرنگونی پهپاد اشغالگران به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها به‌دست رزمندگان مقاومت در «بیت حانون»
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • هفت «سین» متفاوت!+عکس