Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: کاظم جلالی در جمع خبرنگاران روسی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در محل خبرگزاری «ریانووستی» این کشور اظهار کرد: علت عصبانیت آمریکا از انقلاب اسلامی ایران، استقلال‌خواهی و شکستن هیمنه آمریکا در جهان است.
وی با اشاره به دستاورد‌های نظام اسلامی در حوزه‌های مهم و پیچیده‌ای همچون انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، علم و تکنولوژی و صنایع دفاعی گفت: علیرغم تحریم‌های سنگین و فشار گسترده آمریکا، ایران نه تنها تضعیف نشده، بلکه قدرتمندتر از همیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برنامه «اقتصاد بدون نفت» را مهم‌ترین اولویت اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: براساس آموزه‌های انقلاب، ما می‌توانیم اقتصاد خود را بدون نفت اداره کنیم و این حربه آمریکا را نیز به طور کامل خنثی کنیم.
جلالی با بیان مصداق‌های مهمی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوره سخت، درحالی که ما حتی سیم خاردار برای دفاع از کشور نداشتیم، آمریکا و غرب پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی را به رژیم بعث عراق تحویل می‌دادند، اما در برابر مقاومت و پایمردی مردان و زنان ایران، یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم.
سفیر جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز هم آمریکا از کارزار تحریم و فشار حداکثری بهره‌ای نخواهد برد و انقلاب اسلامی استوار و پرقدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
انتهای پیام

منبع: فردا

کلیدواژه: سفیر ایران در روسیه کاظم جلالی تحریم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۴۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدهای لندن مبنی بر اینکه کی‌یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد، گفت: در صورت تحقق این امر مسکو حق دارد به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور حمله کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا اظهار داشت: «در صورت عملی کردن چنین سناریویی، روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به آن پاسخ دهد و تاسیسات انگلیسی مستقر در اوکراین و خارج از مرزهای این کشور شامل تاسیسات نظامی، تسلیحات و غیره را هدف قرار دهد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه لندن استفاده از سلاح‌های بریتانیایی برای حمله به خاک روسیه را برای رژیم کی‌یف مشروع می‌داند، «چیزی کاملاً احمقانه» توصیف کرد.

وی در گفت‌وگو با «تاس» تصریح کرد: به یاد دارید که جنجال چگونه شکل گرفت. این بیانیه برای اولین بار در محتوای خبری یک خبرگزاری انگلیس منتشر و پس از گذشت ۲ ساعت از آنجا حذف شد.

زاخارووا افزود: ما بی‌درنگ واکنش نشان دادیم. واکنشی مناسب از طریق کانال‌های دیپلماتیک به جهانیان ارائه و سفیر [لندن] احضار شد. در واقع، روسیه فقط او را برای توبیخ احضار نکرد، بلکه به وضوح به سفیر انگلیس در مورد اظهارات مورد بحث پاسخ داده شد.

کد خبر 751552

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • گزارش سفیر ایران در روسیه به امیرعبداللهیان
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه