Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در واکنش به رسیدن نفتکش ایرانی به ونزوئلا، اظهار داشت: ورود و لنگر گرفتن کشتی‌های نفتی ایران در ونزوئلا پاسخ محکمی به زورگویی، زیاده خواهی و ماجراجویی‌های آمریکا بود و باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی آمریکا شد.

اخبار سیاسی- وی افزود: رسیدن نفتکش ایرانی حامل بنزین به ونزوئلا ، پیام اقتدار و عزت ملت ما را به جهانیان نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالنور تصریح کرد: عدم تعرض آمریکا به نفتکش‌های ایرانی از روی نجابت آنان نبود بلکه فرمول سود و زیان دست آنان را بسته است و می‌دانند که اگر تعرضی به منافع ملت ما داشته باشند، هزینه‌های بالاتری خواهند داد.

ذوالنور ادامه داد: لذا این روند ادامه دارد و کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری به مقاصدشان که فعلاً مقصد اول ونزوئلا بود، حرکت خواهند کرد و می‌رسند.

وی بیان کرد: این اقدامات جمهوری اسلامی ایران مهر بطلانی بر زورگویی‌ها و تحریم‌های به ناحق آمریکا و متحدانش است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نفتکش ایرانی ونزوئلا ذوالنور آمریکا ایران بنزین مجتبی ذوالنور ونزوئلا نفتکش ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد

به گزارش جام جم آنلاین، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یک کشتی جنگی این کشور که قرار بود برای کمک به برپایی یک بندر موقت در نزدیکی غزه به مدیترانه شرقی برود، به دلیل آتش‌سوزی در اتاق موتور از ماموریت خارج شده و به پایگاه خود بازگشته است.

این سخنگو گفت کشتی باری «جان بوبو» متعلق به نیروی دریایی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که در مسیر مدیترانه شرقی برای تحویل تجهیزات و نیرو‌های موردنیاز در ساخت پایگاه، در اتاق موتور این کشتی آتش‌سوزی ایجاد شده است.

به گفته پنتاگون، مشخص نیست که این تاخیر پیش‌آمده ساخت پایگاه انتقال کمک‌ها را چه مقدار به تاخیر می‌اندازد. پیش‌ازاین پنتاگون اعلام کرده بود که ساخت این پایگاه در اواخر آوریل یا اوایل ماه مه به پایان خواهد رسید.

سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده در ادامه گفت: «خدمه کشتی ناچار به تخلیه منطقه حریق شده و با استفاده از کپسول‌های آتش‌نشان آتش را اطفا کردند. این سانحه هیچ تلفاتی نداشته است.»

به گفته مقامات آمریکایی، دلیل آتش‌ سوزی هنوز روشن نیست و کشتی برای تعمیرات با استفاده از تنها یک موتور به بندر جکسون‌ویل در آمریکا بازگشته است.

به دلیل مانع‌تراشی‌های رژیم صهیونیستی در ارسال کمک‌ های بشردوستانه به غزه از مسیر زمینی، ایالات متحده قصد دارد یک پایگاه دریایی در غرب غزه ایجاد کند تا کمک‌های ضروری از این مسیر به مردم غزه تحویل داده شود.

دیگر خبرها

  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • استقرار کروزهای ضد کشتی ایران نزدیک خاک آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • «وعده صادق» جلوه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح در دفع دست‌درازی به خاک ایران