Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@10:13:00 GMT

قتل مرد مرغ فروش در تهران / بامداد دیروز رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۵۳۷۶

قتل مرد مرغ فروش در تهران / بامداد دیروز رخ داد

 نخستین جنایت ساعت ۱۲ شب ۸ تیر از سوی مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. وقتی تیم جنایی به محل حادثه که یک مغازه میوه فروشی بود رفتند در تحقیقات اولیه دریافتند مردی ۲۵ ساله با ضربه‌های کارد به قتل رسیده است.
یکی از شاهدان ماجرا به تیم تحقیق گفت: شهرام - متهم - در مغازه میوه فروشی کار می‌کند البته این مغازه را با مردی شریک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی قبل در حالی که عصبانی بود وارد مغازه‌اش شد و با پسر شریکش درگیری لفظی پیدا کرد و خیلی زود کار به درگیری فیزیکی کشید. متهم با چاقو به پسر شریکش حمله و او را مجروح کرد. در همین هنگام صاحب مغازه مرغ فروشی که کنار مغازه میوه فروشی است، با دیدن این دعوا برای وساطت و پایان دادن به درگیری به مغازه میوه فروشی آمد. اما متهم با چاقو به او حمله کرد و مرد مرغ فروش خونین روی زمین افتاد وشهرام پا به فرار گذاشت. بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل پارسی خبر سوپر مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد