Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بوده البته نه تنها در بحث درمانی بلکه درباره اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، به‌کارگیری تمام امکانات، تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر و برخورد با محتکران  نقش پررنگی داشته است - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در آئین تجلیل از پیشکسوتان نیروی انتظامی به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم (س) و امام جعفر صادق (ع) (ویدئو کنفرانسی) ضمن محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه درباره پیام اکرم (ص) اظهار کرد: مسلمانان در سراسر جهان با تظاهرات خود نسبت به این اقدام توهین‌آمیز اعلام انزجار کردند قطعاً این صحبتهای بی‌منطق و از روی نادانی که دل تمامی مسلمانان و غیرمسلمانان را رنجاند، در تاریخ ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه شاهد کسب نتایج مطلوب و محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح باشیم، مقام عظمای ولایت در مناسبتهای مختلف در رابطه با بازنشستگان فرموده‌اند:" بازنشستگان باید مورد توجه قرار بگیرند."

این مقام ارشد انتظامی به فرمایشی از امام راحل درباره بازنشستگان اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده‌اند:" نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند" بنابراین باید تمام اقدامات درباره این عزیزان به مرحله عملیاتی برسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل قدمت و سابقه طولانی (قبل و بعد از ادغام) بیشترین بازنشستگان را دارد ، عنوان کرد: همه ما در برابر این عزیزان وظیفه سنگینی برعهده داریم و باید با تمام ظرفیت در خدمت آنها باشیم همچنین با انجام اقدامات مطلوب شأن بازنشستگان را حفظ کنیم.

اشتری تأکید کرد: در این برنامه به تمام فرماندهان و مسئولان مربوطه عرض می‌کنم که به مسائل و امورات بازنشستگان باید بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

رئیس پلیس کشور با تأکید بر اینکه باید بازنشستگان در تمام مراسمها حضور داشته باشند و از آنها تجلیل شود، گفت:  بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم؛ امروز با کسب نتایج مطلوب، سازمان به جایی رسیده که مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک صادر کردند که این پیام مملو از مهر و محبت بود و سبب دلگرمی کارکنان نیروی انتظامی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی وظایف و مسئولیتهای ما را بیشتر و سنگین‌تر کرده است بنابراین باید بیش از پیش در راستای تحقق مطالبات ایشان تلاش کنیم.

وی درباره رفع مشکلات و موانع بازنشستگان عزیز تأکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیتهای موجود برای رفع مشکلات این عزیزان بهره ببریم همچنین لازم است که از ظرفیت و تجارت بازنشستگان نیز در امور ناجا بهره لازم و درست را ببریم.

اشتری درباره اقدامات نیروی انتظامی در موضوع کرونا عنوان کرد: باعث افتخار است که نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بوده  البته نیروی انتظامی نه تنها در بحث درمانی بلکه درباره اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر و برخورد با محتکران  نقش پررنگی داشته و بحمدالله از همان روزهای نخست شیوع این ویروس پای کار بوده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی همچنین در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کردند نیز به خوبی ورود پیدا کرد و بیش از سه هزار تارنمای متخلف را شناسایی و با آنها نیز برخورد کرد.

رئیس پلیس کشور گفت: البته تاکید ما این است که مردم فهیم وعزیز ایران اسلامی نیز همچنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و به توصیه‌ها بیش از گذشته توجه کنند.

وی یادآور شد: باید بگویم که نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا بیشترین خدمتگزاری را به مردم داشته است و از این بابت که توفیق خدمتگزاری نصیبمان شده، خداوند را شاکریم.

اشتری خطاب به کارکنان نیروی انتظامی در این شرایط بحرانی تأکید کرد: باید بیش از گذشته مراقب خود و خانواده‌هایتان باشید، ان‌شاءالله و با لطف و عنایت الهی مشکلات موجود رفع و این ویروس منحوس نیز ریشه‌کن خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

سردار اشتری: مرزبانی ناجا با ‌اقتدار از حریم مرزی ایران مراقبت می‌کند /‌‌الحاق تجهیزات نوین و بروز به ناوگان دریایی مرزبانی‌سردار اشتری: نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان تعطیلی ندارد /کوچک‌ترین تحرک دشمن با ‌پاسخ محکم مواجه می‌شو‌د

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان ویروس کرونا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان ویروس کرونا فضای مجازی فرمانده ناجا پلیس سردار اشتری نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۳۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور

"تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب" با بیش از ۵۰۰ گروه جهادی تبلیغی و فرهنگی عضو این مجموعه که هزاران نفر از اساتید و فعالین فرهنگی حوزه‌های علمیه نیز عضو این گروه ها هستند، حمایت قاطع خود را از اقدام اخیر مسئولان محترم فراجا در مقابله با بیحجابی (طرح نور) اعلام کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

هو الغیور

در طول تاریخ، چه در دوران قبل از اسلام و چه در دوران تمدن درخشان اسلامی، حضور مردان غیور و زنان پاکدامن ایران در عرصۀ اجتماع زبان‌زد بوده است و در دوران انقلاب اسلامی نیز حضور و موفقیت ملت ما در اکثر عرصه‌ها با حفظ همین حیا و عفت مایه مباهات مسلمانان جهان شده است.

مع‌الأسف در برهۀ حساس کنونی، که ملت عزیز ایران با تکیه بر پیشینۀ تاریخی و ارزشهای درخشان اسلامی در حال بازیابی عزت و اقتدار خویش است، دشمنان با شناسایی این برگه برنده تلاش دارند با تضعیف غیرت مردان و عفت زنان، بی‌حیایی را در جامعه ترویج کنند و با سرگرم وغوطه‌ور کردن جوانان این مرز و بوم در هرزگی و برهنگی، مانع پیشرفت‌های روزافزون این کشور شوند؛ در این میان معدود افراد هنجارشکن متأثر از رویکرد دشمن تلاش دارند با شکستن هنجارهای اخلاقی، بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعۀ ایمانی ما نهادینه کنند و راه نفوذ دشمن را باز کنند.

الحمدلله در روزهای اخیر نیروی انتظامی کشور عزیزمان، در راستای انجام وظیفۀ ذاتی خویش با ورود مدبرانه به صحنه و تذکر به هنجارشکنان، مانع گسترش فضای ناشایست شده است؛ امری که مجدداً موجب آغاز هجمه به این نیروی خدوم شده است.

اکنون که رسانه‌های دشمن برای تخریب وجهۀ نیروی شریف انتظامی خیز برداشته است، "تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب" با بیش از ۵۰۰ گروه جهادی تبلیغی و فرهنگی عضو این مجموعه _که هزاران نفر از اساتید و فعالین فرهنگی حوزه‌های علمیه نیز عضو این گروه ها هستند_ حمایت قاطع خود را از اقدامات مسئولان محترم فراجا در «طرح نور» اعلام میکند.

این تشکل با اهتمام بیش از پیش به تبیین موضوع عفاف و حجاب، از مقامات مسئول انتظار دارد، ضمن حمایت از اقدامات فراجا و تسریع در انجام وظایف قانونی و شرعی، برای حفظ بیشتر عفاف و حجاب در جامعه، مانع از سنگ‌اندازی دشمنان داخلی و خارجی گردند. والعاقبه للمتقین

کد خبر 6095999

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند