Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای سالجاری تاکنون 4 هزار و 463 تن ذرت علوفه ای و دانه ای از مزارع شهرستان مهاباد برداشت شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۵۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد

ایسنا/فارس مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس از خرید یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی توسط این تعاونی خبر داد.

سید حبیب علوی امروز، ۱۴ اردیبهشت طی بازدید از مراکز خرید کلزار با اعلام این مطلب گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستایی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

وی اظهار کرد: بیش از یک هزار تن کلزا تاکنون در شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است.

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: طبق قرارداد با یک شرکت صنایع غذایی مقرر شده است حداکثر یک‌ماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس تصریح کرد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲درصد ناخالصی و۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

وی یادآور شد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره‌سازی در انبارها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • کشت علوفه دیم در۴۰۰ هکتاراز زمینهای کشاورزی ارومیه
  • خواص تخم کتان و دانه کتان برای لاغری و درمان بیماری ها
  • لیست کالا‌های اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • اعلام لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • لیست کالاهای اساسی مشمول واردات با ارز ترجیحی اعلام شد
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • ۶ هزار هکتار از اراضی لرستان زیر کشت دانه‌های روغنی رفت