Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه كارگروه تسهيل در رفع موانع توليد استان به ميزباني فرمانداري شاهرود برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۸۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است

خانچی با اشاره به توان تعاونی های و سرمایه دار ها و همچنین شرکت های فناور و دانش بنیان در شتاب دهی و ارتقا کیفی ساخت مسکن در استان گفت: باید تمام تلاش خود را برای بکارگیری از توان و ظرفیت های مردمی در سطح استان بالا برد و کارگروه زیربنایی با تسهیل گری و تسریع در انجام اقدامات مناسب و برنامه ریزی و تدوین سند راهبردی مشارکت مردم در پروژه های عمرانی استان علی الخصوص مسکن علاج بخشی در خصوص بالابردن سرعت و کیفیت پروژه ها خواهد بود.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: کارگروه امور زیربنایی در سال جاری در حوزه های مختلف عمرانی با جدیت وارد عمل خواهد شد و چالش های اساسی در حوزه های مختلف عمرانی را واکاوی خواهد نمود.

او در ادامه به موضوع ساخت و ساز های غیرمجاز در سطح استان اشاره کرد و افزود: با هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی در سال گذشته اقدامات خوبی در خصوص مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز در استان بودیم و امسال نیز جدی تر و بدون اغماض در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • گره‌گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • اجرایی شدن  بیش از 70 درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • اجرای مصوبات کارگروه تسهیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم
  • ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر اجرا شد
  • کارگروه‌های سرمایه‌گذاری در استان‌ها ایجاد می‌شود