Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیارهای نمایندگان در معرفی افراد برای سمت فرمانداری تاکنون به هم نزدیک نشده است،‌ از احتمال انتخاب فرماندار....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۹۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • ۴۰ درصد معادن نیشابور فعال است
  • دستیار ویژه فرماندار شهرستان نیکشهر منصوب شد
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی