Web Analytics Made Easy - Statcounter

لو رفتن دوپینگ بازیکن لیگ برتری در یک سوتی پیامکی (همشهری ورزشی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۹۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها

ایسنا/اصفهان تیم گیتی‌پسند در دربی هندبالی اصفهان پیروز شد.

تیم هندبال گیتی‌پسند در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر هندبال امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت ماه) در سالن ۲۵ آبان میزبان گیتی‌پسند هم‌شهری‌اش بود که این دیدار با برتری ۲۴ بر ۱۷ گیتی‌ها به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم پا به پای هم پیش رفتند، اما نیمه دوم با عملکرد بهتر گیتی‌پسند شروع شد و آرام آرام از حریف فاصله گرفتند تا در نهایت ۲۴ بر ۱۷ گیتی پیروز این تقابل باشد.

مسلم زلفی، کاپیتان گیتی‌پسند پس از پیروزی برابر دیگر تیم اصفهانی، اظهار کرد: سپاهان نوین تیم جوانی دارد و یک هفته بود که آن‌ها را آنالیز کردیم. با مدیریتی که در نیمه دوم کردیم، توانستیم پیش بیفتیم.

او در خصوص شانس کسب سکو تیمش تصریح کرد: شانس داریم ولی باید با برد در دو بازی آینده به سکو نایب قهرمانی برسیم.

امیدرضا سرپوشی، دروازه‌بان گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: می‌دانستیم سپاهان نوین تیم جوان و جنگنده‌ای هستند و همه بازیکنان با انگیزه بالایی می‌آیند. با تاکتیک و نکاتی که گفته شد توانستیم نتیجه بگیریم.

او با اشاره به بازی گلر دوم تیم در این تقابل افزود: کسری مثل برادر است و خوشحالم که به بازی آمد. از او بسیار راضی هستم و امیدوارم تمام گلرهای ذخیره حمایت شوند. خوشحالم که خودش را ثابت کرد.

سرپوشی تاکید کرد: بازی‌های سختی داریم که هر کدام حکم فینال دارد. عزممان را جزم کردیم تا لیگ را با شیرینی نایب قهرمانی تمام کنیم. امیدوارم بتوانیم این نتیجه را کسب کنیم. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس