Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@23:05:47 GMT

جلوه پائیز در جاده اهر - مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۰۹۸۸۷۰

جلوه پائیز در جاده اهر - مشگین شهر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۰۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت

اولین تریلر GTA 6 نشان داد این بازی از نظر بصری بسیار جذاب خواهد بود. طبق تریلر، سازندگان بازی با به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازتاب‌های دقیق و سایه‌های واقعی‌تری در این بازی به‌ ارمغان خواهند آورد.

اکنون فهرست استخدامی جدید راک‌استار تأیید می‌کند که GTA 6 تمرکز بسیار زیادی برای استفاده از رهگیری پرتو و جلوه‌های بصری خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات آگهی استخدامی راک‌استار در لینکدین، این تیم به‌دنبال برنامه‌نویس ارشد گرافیک است. راک‌استار قصد دارد کسی را استخدام کند که تجربه‌ی کار با رابط‌های برنامه‌نویسی (API) رهگیری پرتو بلادرنگ را داشته باشد و این شواهد با آنچه در تریلر اولیه نمایش داده‌‌ شد، مطابقت دارد.

این اولین‌بار نیست که راک‌استار از رهگیری پرتو در بازی‌های خود استفاده می‌کند. راک‌استار از فناوری مشابهی در آپدیت نسل‌نهمی GTA 5 استفاده کرد و انتظار می‌رود نسخه بعدی این فناوری با جلوه‌های بصری بهتر در GTA 6 استفاده شود.

استفاده از فناوری‌ پیشرفته‌ی رهگیری پرتو احتمالاً باعث می‌شود تا GTA 6 برای اجرای روان به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز داشته باشد. بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 از رهگیری پرتو برای نورپردازی پیشرفته استفاده می‌کنند و اگر راکستار گیمز روی چنین سیستمی تکیه کند، کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای اجرای GTA 6 باید از حداکثر توان پردازشی خود بهره ببرند.

طبق گزارش‌های مختلف، کنسول بازی سونی مدل پلی‌ استیشن ۵ پرو با تمرکز ویژه بر رهگیری پرتو از راه خواهد رسید. سونی از استودیوها درخواست کرده است تا بازی‌های خود را با ادغام رهگیری پرتو بهبودیافته و پشتیبانی از وضوح بیشتر، برای نسخه‌ی پرو PS5 آماده کنند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان (فیلم)
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • مشارکت بنیاد مسکن اردبیل در ساخت ۵۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن
  • اجرای ۲۴۰ پروژه بنیاد مسکن در روستاهای اردبیل
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند