Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران با اشاره به دلایل کاهش رتبه ایران در فضای کسب و کار گفت: برای جلوگیری از خام‌فروشی باید زیرساخت‌های تولید محصولات در....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۰۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پایداری نظامی اسلامی به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی و به عمل درست معلمان و کارگران است، البته کارگر بدون کارفرما معنی ندارد.

ابوطالب شفقت امروز (۱۲ اردیبهشت‌ ماه) در آیین تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان، اظهار کرد: امروز در جنگ نرم  با دشمنان هستیم. در این ۴۰ سال، دشمنان توطئه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند، اما هرچه پیش می‌روند خودشان را بیشتر به منجلاب سنگین‌تر گرفتار می‌کنند، اکنون در دانشگاه‌های آمریکا می‌بینید که دشمنان با دانشجویان و معلمان خود چگونه برخورد می‌کنند و تاب و تحمل مخالفت را ندارند و هرچه پیش می‌رویم تیرشان به سنگ می‌خورد و به خودشان برمی‌گردد.

وی با اشاره به وضعیت کارگران در استان، بیان کرد: لرستان با وجود برخورداری از نیروی انسانی با کفایت، مواهب طبیعی و خدادادی، قرار گرفتن در نقطه استراتژیک کشور، سهم اشتغال کارگری کمی دارد. تامین امنیت شغلی، ایجاد فضای کسب و کار برای کارفرمایان و ایجاد فضا برای بازار تولیدگران ضروری است و در صورت تحقق، اشتغال بسیار زیادی در بخش خانگی استان قابلیت توسعه دارد.

وی ادامه داد: به‌دنبال فعال کردن کارخانه‌های تعطیل هستیم و گلایه‌های کارفرما و اعضای هیأت مدیره در کارگروه رفع موانع تولید بررسی می‌شود. در این راستا، امروز کارفرمایی در بروجرد توانایی ادامه کار نداشت که واحدش به مالک جدید واگذار شد. تلاش این است که شرکت‌های غیرفعال، فعال شوند و کارگران به کار خود برگردند، چون خدمتگزاری به جامعه کار و تولید با تمام توان ضروری است.

شفقت گفت: یکم خرداد ماه در تقویم به نام روز لرستان ثبت شده که این نامگذاری به مناسبت سالروز عملیات حاج عمران، غرورآفرینی رزمندگان لرستانی و تقدیم صدها شهید است.

او افزود: لرستان هم‌مرز با استان‌های مختلف و به مرزهای غربی نزدیک است. بنابراین می‌تواند درصد زیادی از بازار منطقه و کشور را داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • پایداری نظام به تقویت و در صحنه‌ بودن نیروی انسانی است
  • کشمش و سفال همدان تقویت کننده مبادلات تجاری کشور+فیلم
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم