Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت داوطلبان برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دورهای مهندسی فن آوری فردا به اتمام می رسد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۰۵۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در نشست شورای راهبردی غدیر استان گفت: عید غدیر فرصتی برای روشنگری در جامعه و جهان است که باید فلسفه غدیر و سیره حضرت علی (ع) ترویج یابد.


آیت الله عبادی به ظلم و ستم مستکبران عالم به مردم جهان اشاره کرد و گفت:امروز جامعه جهانی بیش از هر زمانی میتواند اهمیت غدیر را به عنوان ستون دین درک کنند و باید این سیره ناب را به جهان عرضه کرد تا زمینه افرایش معرفت بشری فراهم شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر علاوه بر برگزاری جشن‌ها و آذین بندی و فضا سازی شهر‌ها و روستا‌ها به موضوعات تبیینی و تحلیل فلسفه غدیر توجه کرد افزود: در این زمینه فضای مجازی فرصتی برای کار تبیینی است که باید از آن بهره برد.


طالبی گفت:باید جشن‌های غدیر را مردمی برگزار کرد و دستگاه‌های اجرایی هم از آنها پشتیبانی کنند.


در این جلسه اعضای شورای راهبردی غدیر استان هم به بیان نظرات و برنامه‌های خود برای گرامی داشت این عید بزرگ پرداختند.

دیگر خبرها

  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • سرمایه‌گذاری پتروشمی‌ها در بالادست صنعت برای حل مشکل خوراک
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟