Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین همایش علمی مهندسی ساخت و تولید ایران در دانشگاه هرمزگان امروز آغاز بکار کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۰۹۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از آغاز ثبت‌نام در فراخوان جذب دانشجوی استعداد درخشان خبر داد.

نادر رکنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز ثبت‌نام در فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول، اظهار کرد: در راستای پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان طبق شرایط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از میان دانشجویان ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول و سایر دانشگاه‌های معتبر، دانشجو پذیرفته می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس، در رشته‌های مهندسی معماری، مهندسی برق گرایش قدرت و مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آبی، دانشجوی دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) پذیرفته می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به شرایط پذیرش بدون آزمون عنوان کرد: داوطلبان با معدل ۱۶ دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) در دوره کارشناسی ارشد می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

رکنی با اشاره به شرایط و نحوه ثبت‌نام، گفت: علاقه مندان به ثبت‌نام در فراخوان پذیرش دانشجوی دکترای استعدادهای درخشان، می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت با مراجعه به نشانی https://jsu.ac.ir/index.aspx?siteid=۱&fkeyid=&siteid=۱&pageid=۲۵۸۲ ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱۷ نفر در ۲ دوره المپیاد علمی دانشجویی برگزیده شدند
  • دانشجویان نخبه‌ از سربازی معاف می‌شوند
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • برنامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ایجاد یک دانشگاه هوشمند
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • همایش ملی میرزا احمد داواشی، شاعر بلندآوازه‌ی کُرد برگزار می‌شود
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد