Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@09:44:24 GMT

بلاتکلیفی کارگران روغن نباتی گلناز ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۱۲۷۶۱۶

با گذشت چندین ماه از توقف فعالیت کارخانه روغن نباتی گلناز در استان کرمان، هنوز برای بازگشت به کار و پرداخت معوقات مزدی کارگران این واحد تولیدی اقدامی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۲۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم سیدعلی نباتی صبح سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار کرد: ارتش در ۴۶ سال اخیر در سایه تحولات کشور با رویکرد ارزشی و معنوی دگرگونی اساسی را به خود دیده به طوری که امروز ارتش مقتدر به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مدرن و هوشمند مجهز شده است.

وی یکی از ویژگی های ارتش قهرمان را خودکفایی در دستیابی به انواع ساز و برگ های نظامی عنوان و خاطرنشان کرد: بدون وابستگی به نظام غرب و شرق ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است و زعامت مقام معظم رهبری بزرگترین پشتوانه برای فرماندهی این مجموعه است.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: در رژیم سابق ارتش کشور ما جولانگاهی برای آمریکایی ها و غربی ها بود و آنها سعی می کردند برای ارتش کشورمان تصمیم گیری کنند.

نباتی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان ارزشی و انقلابی ارتش به نیروی ضداستکباری تبدیل شد و توانست در عرصه های مختلف قدرت و صلابت خود را حفظ کند.

وی گفت: با شروع جنگ تحمیلی ارتش توانست نیروها و تجهیزات خود را سروسامان داده و در این دوران سخت با تقدیم ۴۸ هزار شهید ۲۱۱ هزار جانباز و ۲۸ هزار آزاده و اعزام ۳.۵ میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تیپ ۴۰ ارتش نیز با تقدیم یک هزار و ۶۰۴ شهید و ۲ هزار و ۵۳۵ جانباز به عنوان تیپی پرافتخار در دوران دفاع مقدس ماموریت و مسئولیت خود را به شایستگی به انجام رساند و توانست به عنوان مقتدرترین تیپ از مرزهای کشور دفاع کند.

نباتی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین در اردبیل خبر داد و گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه های مرتبط و پلیس راهور اردبیل برای برگزاری باشکوه این رژه در اردبیل اندیشیده شده است.

کد خبر 6079632

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • بلاتکلیفی در اکران «مست عشق»
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال