Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس شهرستانها: دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جایگاه رهبری مبارزه با تروریسم در آسیا قرار دارد و همه کشورها این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۴۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است

به گزارش خبرنگار مهر، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا به میزبانی شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ملی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز و با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. تیم ملی کشتی آزاد نیز با کسب ۵ مدال طلا و ۳ مدال برنز و با ۱۹۰ امتیاز به عنوان قهرمانی قاره کهن دست یافت.

به دنبال قهرمانی این دو تیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند. جامعه کشتی نیز ضمن قدردانی از پیام مقام معظم رهبری این حمایت را مایه دلگرمی دانستند و از ایشان قدردانی کردند.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن ابراز خرسندی از پیامی که مقام معظم رهبری برای قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا صادر فرمودند، گفت: پیام حضرت آقا برای جامعه کشتی بسیار دلگرم کننده بود که به عنوان رییس فدراسیون از طرف جامعه کشتی و ورزش از ایشان قدردانی می کنم و ممنون محبت شان هستم.

وی ادامه داد: سال گذشته چهار تیم آزاد و فرنگی (دو تیم نوجوانان و دو تیم جوانان) ایران قهرمان جهان شدند که برای این قهرمانی ها مقام معظم رهبری پیام صادر کردند که مایه مباهات جامعه کشتی است و ما قدردان محبت های ایشان هستیم.

علیرضا دبیر ادامه داد: پیام هایی که حضرت آقا در مورد کشتی صادر می فرمایند نشان می دهد که ایشان «ریزبینانه» و «دقیق» اتفاقات کشتی را زیر نظر دارند و به این رشته عنایت ویژه دارند. با این دقت ایشان ما هم دلگرم می شویم که بیشتر از گذشته کار کنیم و افتخارات بیشتری را برای ایران عزیز به ارمغان بیاوریم.

رییس فدراسیون کشتی در ارزیابی فنی خود از عملکرد تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم کشتی آزاد با ترکیبی از تیم اصلی و تیم های دوم و سوم به این مسابقات اعزام شد که سهم تیم اصلی ۵۰ درصد بود و سایرین هم از تیم های دوم و سوم بودند.

دبیر در مورد تیم ملی کشتی فرنگی هم که قهرمان آسیا شد گفت: در این تیم ۶۰ درصد ملی پوشان اصلی بودند و ۴۰ درصد هم از تیم های دوم و سوم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند که خدا را شکر توانستند عنوان نخست را برای ایران به ارمغان بیاورند.

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر این که دو تیم آزاد و فرنگی با صددرصد آمادگی به مسابقات قرقیزستان اعزام نشده بودند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار نبود ملی پوشان با آمادگی کامل به این مسابقات بروند. فشار تمرینات هم در همین راستا تنظیم شده بود چرا که فشار اصلی در المپیک است که کشتی گیران کار بسیار سختی در پیش دارند.

علیرضا دبیر در ادامه تاکید کرد: همانطور که کشتی ما به دنبال گرفتن سهمیه حضور در المپیک بود، کشورهای دیگر هم با همین نیت به مسابقات قهرمانی آسیا آمدند و دنبال این بودند که سهمیه هایشان را تکمیل کنند. با این شرایط دو تیم ملی آزاد و فرنگی نتایج مطلوبی گرفتند اما کار اصلی در المپیک است.

وی افزود: همه کسانی که به المپیک رفته اند یا کیفیت این بازیها را دنبال می کنند می دانند که نتیجه گرفتن در این رویداد بزرگ کار بسیار سختی است. اصل کار ما هم باید در المپیک باشد. برنامه ریزی ها هم در همین راستا است. البته که کسب سهمیه هم سخت است. همین که ایران و آمریکا به عنوان دو قدرت بزرگ دنیای کشتی هنوز نتوانسته اند همه سهمیه ها را کسب کنند نشان می دهد که کار کشتی گیران چقدر سخت است.

علیرضا دبیر در پایان گفت: امیدوارم با حمایت هایی که از کشتی صورت می گیرد و برنامه ریزی هایی که ما انجام داده ایم کشتی ایران بتواند در بازیهای المپیک موفق باشد. هر چند که می دانیم کار بسیار سختی داریم و همه قدرت های بزرگ دنیا حضور دارند اما تلاشمان را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6083462

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • سکانس‌هایی از فیلم لوپتو
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد
  • نگاه رهبری به کشتی ریزبینانه و دقیق است/ هدف اصلی المپیک است
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • حسن‌زاده: مقابل بحرین غافلگیر شدیم/ تیم ایران باشخصیت است