Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@23:42:07 GMT

سرلشگر باقری: تهدید ایران در خلیج فارس شوخی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۱۴۹۸۴۵

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح،‌ تأکید کرد: تهدید جمهوری اسلامی در خلیج فارس و تنگه هرمز به شوخی شبیه است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۴۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر گفت: بیش از ۱۹ شبکه معتبر خارجی به مناسبت روز خلیج فارس دعوت شده‌اند تا مکان رویدادهای تاریخ مقاومت خلیج فارس را آن گونه که هست ببیند و روایت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اسماعیل سجادی‌منش ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دو برنامه برای روز ملی _شنبه هشتم اردیشبهت_خلیج‌فارس با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، استانداری و رهنمودهای آیت‌الله صفایی بوشهری انجام خواهد شد، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بیش از ۱۹ شبکه معتبر خارجی به مناسبت روز خلیج فارس دعوت شده‌اند تا مکان رویدادهای تاریخ مقاومت خلیج فارس را آن گونه که هست ببیند و روایت کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های تلویزیونی ترکیه، آلمان، آمریکا، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، انگلیس، امارات متحده عربی، افغانستان و قطر برای انعکاس این روز ملی به بوشهر دعوت شده‌اند، افزود: مدیران فرهنگی، تهیه‌کنندگان، نویسندگان، شاعران، مدیران خبرگزاری‌های داخلی و چهره‌های رسانه‌ای کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو نیز دعوت شده‌اند.

مدیر کلاً اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر با بیان اینکه ابتدای حرکت تور مقاومت از کنسولگری انگلیس است، گفت: عمارت امیریه، مسجد آل عصفور، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها، ساحل ریشهر (محل نبرد احمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و موزه ملی خلیج‌فارس از موارد مورد بازدید در این تور است.

سجادی‌منش از برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار و در این راستا رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین این برنامه از شبکه سه و در فواصل برنامه از شبکه یک و شبکه خبر نیز پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه اضافه کرد: شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادر مهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام در این دو روز توسط چهره‌های مطرح کشور تحلیل می‌شود.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه مطالعات صورت گرفته در کاوش‌های گورستان شغاب به صورت رسمی در خردادماه منتشر خواهد شد در خصوص تخصیص اعتبارات برای مرمت و ساماندهی بناها، بیان کرد: تخصیص اعتبار برای چهار مسجد بافت تاریخی، امامزاده عبدالمهیمن، میر محمد حنفی، امامزاده سلیمان گناوه، امامزاده زین العابدین زیارت دشتی، قبر شهید غضنفر السلطنه برازجانی، کاوش‌های باستان‌شناسی قلعه ریشهر، کاخ چرخاب، مسجد جامع بردستان و کتابخانه مصلحیان از جمله این موارد است.

منبع: فارس

کد خبر 748488

دیگر خبرها

  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • پرواز پاراگلایدرها در آستانه روز ملی خلیج فارس
  • خلیج فارس جزو هویت ملی ایران
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود