Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@21:36:07 GMT

افزایش تردد زمینی و دریایی زائران اربعین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۱۷۵۹۷۳

فرماندار ویژه خرمشهر از افزایش تردد زمینی و دریایی زائران اربعین حسینی بین خرمشهر، بصره خبر داد.۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۲ آبان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سی سی پور گفت: فردا تا ظهر چهارشنبه در مناطق دریایی استان با تشدید سرعت باد جنوب شرقی و طوفانی شدن دریا، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل توجه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت بارش، خطر سیلاب موقتی در استان پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود فردا با توجه به شرایط خاص جوی و دریایی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی در نظر گرفته شود.

سی سی پور افزود: از لحاظ دمایی، فردا کاهش محسوس دمای بیشینه در سطح استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان نیز گفت: با استقرار سامانه بارشی طوفان دریایی با وزش باد بسیار شدید شمال شرقی تا جنوب شرقی بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت (٣۴) نات همراه با رگبار شدید باران و رعدوبرق، تگرگ، تند باد لحظه‌ای و افزایش ارتفاع نزدیک ۳۰۰ سانتیمتر (۱۰ پا) در فراساحل تنگه هرمز و جزایر خلیج فارس منطقه اثر شرق خلیج، فارس تنگه هرمز دریای عمان همراه خواهد بود.

وی افزود: بر اثر فعالیت این سامانه احتمال بروز خسارت و اختلال در تردد شناورها، آسیب و خسارت به تور‌های صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد.

حسن زاده تاکید کرد: دستگاه‌های امدادرسان در مناطق دریایی استان، تمهیدات لازم در مناطق دریایی و ساحلی استان را برای جلوگیری از خسارات احتمالی، خودداری از تردد شناور‌های سبک و فعالیت‌های تفریحی، تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناور‌های مسافربری و کشتی‌های تجاری در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق 
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و رگبار شدید باران
  • اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس؛ از دریاها فاصله بگیرید!
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان
  • صدور هشدار قرمز قرمز جوی و دریایی در هرمزگان
  • جزئیات ۲ هشدار سطح قرمز هواشناسی و دریایی در هرمزگان
  • تردد بی‌سابقه بیش از ۷ میلیون زائر از مرز مهران