Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-24@01:27:33 GMT

استخدام کارشناس ماما دارای مدرک مراقبین سلامت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۱۸۱۶۷۹

به کارشناس ماما دارای مدرک مراقبین سلامت در محدوده شرق تهران نیازمندیم.متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر تماس ... نوشته استخدام کارشناس ماما دارای مدرک مراقبین سلامت اولین بار....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۸۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،طالب محمدی افزود: در این برنامه ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی my.medu.ir سبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: اگر نوآموزی در سامانه ثبت نام نکند و برای سنجش مراجعه نکند در سال تحصیلی آینده برای پایه اول ابتدایی در هیچ مدرسه‌ای امکان ثبت نام ندارد.
وی پیش بینی کرد امسال حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.
تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر و دانش آموزان بی بضاعت رایگان و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.
هدف از برنامه سنجش سلامت شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان وتهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها ونقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی واجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی وتوان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی ودرسی مناسب وجای‌دهی درست آنان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • کارشناس سازمان ملل: سیستم سلامت غزه به طور کامل نابود شده است
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • نواختن زنگ سلامت در مدارس شهرستان خوی
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور