Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز هادی‌زنوز اقتصاددان می‌گوید:«من هم مانند بسیاری از اقتصاددانان اعتقاد دارم دولت‌ها نباید در حوزه تولید و توزیع کالاهای خصوصی مداخله کنند و آن را به بخش خصوصی واگذار کنند.».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۸۴۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ درصد سدهای کشور پر است

بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، در بازه زمانی ابتدای سال آبی تا بیست‌وپنجم فروردین، حجم کنونی آب موجود در مخازن ۳۰.۰۸ میلیارد متر مکعب بوده و اکنون پُرشدگی سدها به ۶۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی دفتر مطالعات پایه منابع آب، از ابتدای سال آبی تا بیست‌وچهارم فروردین، ارتفاع کل ریزش‌های جوی کشور معادل ۱۷۰.۲ میلی‌متر است، این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۳.۱ میلیمتر) ۱۶ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۷۸.۱) چهار درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین کمترین میزان بارش مربوط به استان هرمزگان بوده که در این بازه زمانی ۷۵.۸ میلی‌متر بارندگی داشته است، این میزان نسبت به متوسط بلندمدت کاهش ۵۳ درصدی داشته است، استان اصفهان در این بازه زمانی ۱۲۱.۱ میلی‌متر بارش داشته است که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است.

میزان بارش‌ها در استان تهران ۱۶۲.۵ میلی‌متر بوده است که نسبت به میانگین بلندمدت ۲۵ درصد کاهش یافته است.

کاهش ۱۰ درصدی ورودی آب به سدهای کشور

میزان کل خروجی سدهای کشور در بازه زمانی ابتدای سال آبی تا بیست‌وپنجم فروردین، ۱۴ میلیارد و ۵۵ میلیون متر مکعب ثبت شده و نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. در مدت زمان مشابه سال گذشته، میزان کل خروجی سدهای کشور ۱۴ میلیارد و ۶۱ میلیون متر مکعب بوده است.

میزان کل ورودی آب به سدهای کشور ۱۰ درصد کاهش یافته و در این بازه زمانی ۲۲ میلیارد و ۸۹ میلیون مترمکعب است، همچنین حجم کنونی آب موجود در مخازن ۳۰.۰۸ میلیارد متر مکعب بوده که نسبت به حجم ۳۰.۰۵ میلیارد متر مکعبی سال گذشته، تغییر چندانی نداشته است. با توجه به اینکه ظرفیت کل مخازن سدها ۶۰ میلیارد متر مکعب است، اکنون پُرشدگی سدها به ۶۰ درصد رسیده است.

کد خبر 745032

دیگر خبرها

  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • ۶۰ درصد سدهای کشور پر است
  • اختصاص ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار ارز به بازرگانان کشور
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد/ ما منطقه امن می‌خواهیم/ باید خودانتقادی را آغاز کنیم/ کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • ۲۵ درصد سهم سلامت مردم در اختیار وزارت بهداشت است
  • طرح‌های هادی روستایی بازنگری شود
  • بازنگری طرح هادی روستایی امری ضروری است
  • ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟