Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بلادرنگ مبادرت به برخورد انضباطی شدید با ۲ سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره‌گر صحنه بوده است نمود و آنان تا مشخص شدن....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۹۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم

آموریم از تصمیم خود پشیمان است. 

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، از هواداران و بازیکنان این باشگاه به خاطر سفر خود به لندن برای مذاکره با وست هم یونایتد، عذرخواهی کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آموریم با توجه به این‌که یورگن کلوپ در پایان فصل از سمت سرمربیگری لیورپول کنار خواهد رفت، به این باشگاه لینک شده بود، اما در ادامه مشخص شد که وست هم پیشتاز رقابت برای جذب سرمربی اسپورتینگ است. طبق گزارش‌ها، مذاکره این سرمربی ۳۹ ساله با وست هم باعث شد تا لیورپول به سراغ آرنه اسلوت از فاینورد برود و حالا آموریم اعتراف کرده است که دیدار با وست هم برای جانشینی احتمالی دیوید مویس در تابستان امسال، یک «اشتباه» بوده است.

آموریم به خبرنگاران گفت:

اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که باشگاه از سفر من خبر داشت. این اولین نکته است، زیرا مهم است و زمینه داستان را تغییر می‌دهد. موضوع دومی که باید به آن پرداخت، «محرمانگی» این سفر است. این‌طور نیست که من «به طور مخفیانه» ماشینم را بیرون پارک کردم، «به طور مخفیانه» از کنار ۱۵ نفر رد شدم، با آن‌ها صحبت کردم، با آن‌ها عکس گرفتم و سوار هواپیما شدم. چنین چیزی بدون اطلاع باشگاه اتفاق نیفتاده است.

آموریم در ادامه تصریح کرد: 

و حالا مهم‌ترین نکته، این است که این کار به وضوح یک اشتباه بود. این سفر و زمانبندی آن کاملاً اشتباه بود. در آن زمان این‌طور فکر نمی‌کردم اما اشتباه بود، به خصوص وقتی خودم از بازیکنانم خیلی انتظار دارم، و همیشه اولین نفری هستم که می‌گویم مشکلات افراد نمی‌تواند تیم را تحت الشعاع قرار دهد، و من بازیکنان را برای انجام کارهای خیلی کمتر از این، از تیم کنار گذاشته‌ام. تقصیر من بود، باید این را بپذیرم و با آن کنار بیایم. در آن زمان فکر نمی‌کردم این‌قدر بد باشد، اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم کاملاً واضح است. من این موضوع را به بازیکنان و کارکنان باشگاه توضیح داده‌ام، اما مهم‌ترین چیز در حال حاضر ادامه دادن است. من از این کنفرانس برای عذرخواهی از هواداران اسپورتینگ، کارکنان باشگاه و بالاتر از همه برای عذرخواهی علنی از بازیکنان به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم استفاده می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری