Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار مازندران گفت: از تمام ظرفیت استان و کشور برای حمایت از ورزش مازندران استفاده می کنیم..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۱۹۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع و اخذ رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،  عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • استانداران جدید مازندران و لرستان مشخص شدند
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • (ویدئو) خوشحالی پس از گل و بی‌امان هوادار نابینای نساجی مازندران