Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال از مجموع اعتبارات اشتغال زایی تخصیصی، حدود 68 میلیارد ریال به بانک ها معرفی و 12 میلیارد ریال هم در حال اقدام....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۲۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرکل کمیته امداد استان با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد خدمت رسان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در راستای پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های تحت حمایت، ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان راه اندازی شده است.

مهرافروز افزود: از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از ۶۴ هزار پرس غذای گرم بین ۳۲ هزار خانواده، پخت و توزیع شده است.

او ادامه داد: همچنین در این پانزده روز بیش از ۳۲هزار و ۷٠٠ نفر از ایتام و خانواده‌های تحت حمایت از سفره‌های افطاری امداد بهره‌مند شدند.

مهرافروز با بیان اینکه تعهد کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال ۷۰۰ میلیارد ریال است گفت:تا کنون نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال در راستای طرح اطعام خانواده و کودکان تحت پوشش هزینه شده است.

گفتنی است در حال حاضر ۸۵ هزار خانواده در قالب ۱۸۷ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میباشند که از این تعداد نیز ۱۸هزار و ۳۸۰ نفر از کودکان ایتام و محسنین را شامل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان‌شرقی توزیع شد
  • دولت برای رشد اشتغال‌زایی و کاهش تورم اقتصاد را به مردم بسپارد
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • اشتغال‌ زایی با تمرکز بر ظرفیت های موجود
  • فعالیت ۲٠٠ آشپزخانه همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان غربی
  • افتتاح ۲ طرح گردشگری در زرند
  • اشتغال‌زایی برای ۱۲۴۸ نفر از زندانیان کردستان
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • بازاریان آذربایجان‌غربی ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند