Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: آیین تجلیل از پیر غلام آستان حسینی، فخرالذاكرین، حاج فیروز زیرك‌كار، روز یك‌شنبه 23 آبان‌ماه سال جاری راس ساعت 18 در محل مجتمع....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۲۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد

همشهری آنلاین- لیلا شریف: پس از تعطیلات نوروز بود که تصاویری از آجر چینی در حیاط عمارت فخرالدوله در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و در همان لحظات اولیه برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون این موضوع شکل گرفت، برخی این آجر چینی را اقدامی برای ایجاد مقبره الشهدا معرفی کردند.

مصطفی خرسندی، مدیرعامل خانه مداحان در همان روزها در گفتگو با همشهری ساخت سازه‌ای در جوار مقبره یک شهید گمنام را تأیید کرد و توضیح داد: از همان ابتدا با دیدن این سازه، تصمیم به برچیدن آن و استفاده از نظر کارشناسان میراث فرهنگی گرفته بود.

اکنون پس از گذشت یک هفته محسن طاهری؛ رئیس هیأت مدیره خانه مداحان به خبرنگار همشهری اعلام کرد که این سازه به طور کامل برچیده شده است.

رئیس هیأت مدیره خانه مداحان در گفتگو با همشهری آنلاین به تشریح دلیل ساخت سازه در خانه فخرالدوله که در اختیار خانه مداحان است، پرداخت و گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع‌مقدس در سومین روز شهریور۱۴۰۲ با حضور مردم شهیدپرور تهران از مدرسه عالی مطهری تشییع و در نهایت در خانه مداحان اهل‌بیت(ع) به خاک سپرده شد. پس از دفن یک شهید گمنام در خانه مداحان، چند طرح برای ساخت سازه مطرح شد. در نهایت یکی از طرح‌هایی که کمتر مانع دید ساختمان می‌شد را انتخاب کردیم تا اجرایی شود چرا که ارادتمندان این شهید در فصل سرما و گرما با مشکل مواجه می‌شدند و قبر این شهید گمنام نیازمند یک سرپناه بود.

او افزود: قرار بود یک سازه‌ای را ایجاد کنیم اما چون طرح اجرا شده با آنچه مدنظر ما بود، فاصله داشت، به سرعت دستور توقف فعالیت را در ایام نوروز دادم و پس از آن نیز اعلام کردم که هر چه سریعتر سازه حذف شود. در حال حاضر حتی آهن‌هایی که در زمین کارسازی شده بود، بریده شد.

طاهری توضیح داد: با توجه به الزاماتی که باید در این فضا رعایت شود، قرار شد تا یک سایه بان متحرک برای قبر شهید گمنام استفاده شود،‌ به این ترتیب می‌توان در زمان نیاز از آن استفاده کرد. در واقع قرار است این سایه بان یک سازه موقت با قابلیت جا به جایی باشد تا مشکلی ایجاد نشود.

کد خبر 844963 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران قدیم شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • عکس | سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • سازه حاشیه ساز خانه مداحان جمع آوری شد
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • شادمانی اردبیلی‌ها از عملیات وعده صادق
  • تکریم مقام معلم در اداره‌ها و نهاد‌های مختلف فارس
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • تجمع زنجانی ها در حمایت از حمله ایران به رژیم اسراییل