Web Analytics Made Easy - Statcounter

از زندگی ناامیدید؟ احساس فرسودگی می‌کنید؟ به شما خوش نمی‌گذرد؟ از خودتان ناراضی هستید؟اگر جواب تان مثبت است، پس باید بدانید که تنها نیستید! اما چه باید کرد؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۲۷۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود

محمد پر دل معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا در آئین گرامیداشت روز روانشناس  با تبریک هفته سلامت و روز نهم اردیبهشت روز روانشناس اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت روانشناسی خدمات خوبی را به جامعه هدف ارائه کنیم.

او تصریح کرد : شبکه بهداشت روان هر جا که پلیس است  حضور دارد و در همین راستا  دفتر سلامت روان بهداشت و روان افتتاح شده و در تمامی استان ها به فعالیت می‌پردازند.

پردل گفت:  به اقداماتی که در حال حاضر  انجام می دهید اکتفا نکنید و برای توسعه آن تلاش کنید.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد:  به حوزه روانشناسی نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود و افرادی که دارای مشکل هستند به سربازی اعزام نشوند.

او  با عنوان اینکه اگر  فرد دارای اختلال به سربازی اعزام شود هر اتفاقی که رخ دهد برگردن ما است، تصریح کرد:  با مسئولیت پذیری و تعهد اخلاقی باید در مراحل مختلف سلامت روان سرباز توجه شود.

پردل با اشاره به اینکه کنترل رفتاری و روحی نیروهای وظیفه در مرحله آموزش به دلیل اینکه  وضعیت زندگی فرد تغییر می کند بسیار حائز اهمیت است، افزود: در این مرحله روانشناس باید حتما دقت و نظارت کند و وقت بگذار  که  در صورت بروز مشکل اعلام کرده و  وضعیت آنها را رصد کند.

معاون هماهنگ کننده امداد و بهداد فراجا بیان کرد: در حوزه استخدامی نیز باید اختلالات انطباقی و شرایط روحی افراد برای حضور در پلیس، سپاه و ارتش توجه شود و در غیر این صورت مانع ورود افراد شوند.

او  گفت: روانشناسان به گروه های مختلف فراجا از  جمله نظام وظیفه، نیروهای قراردادی و استخدامی ها و بازنشستگان خدمات ارائه می کنند و مورد سنجش قرار می دهد.

پردل بیان کرد : دفاتر سلامت باید به مراکز امن به نیروها و خانواده هایشان تبدیل شود و فعالیت ها به گونه ای انجام شود که افراد به این مراکز اعتماد کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • به سلامت روان نیروهای وظیفه باید توجه ویژه‌ای شود
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • خانواده نقش قابل‌توجهی در سلامت روان افراد ایفا می‌کند
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان