Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-08@18:34:52 GMT

محمد مهدی صفایی، مشاور جوان استاندار گلستان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۳۴۹۷۹

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان طی حکمی، محمد مهدی صفایی را به سمت مشاور جوان منصوب کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۳۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ طرح مطالعاتی حوضچه جزیره لارک به زودی آغاز می شود

تین نیوز

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز طرح های مطالعاتی برای جزیره لارک و بوموسی به ویژه طرح مطالعاتی احداث حوضچه جزیره لارک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر صفایی شامگاه سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در حاشیه بازدید و دیدار مردمی با ساکنان جزیره لارک اظهارکرد: پیرامون رفع مشکلات و دغدغه های مردم و استاندار این استان به زودی طرح مطالعاتی و اجرای لایروبی حوضچه این جزیره توسط اداره کل بنادر استان هرمزگان آغاز خواهد شد .

صفایی ادامه داد: در موضوع تردد ساکنان جزیره راهبردی لارک و بازدید گردشگران از این جزیره فردا در نشست توسعه دریا محور در استانداری هرمزگان بحث و تصمیم گیری خواهد شد .

وی افزود: علاوه بر موضوع تامین شناور برای جزایر لارک و بوموسی که به دنبال دریافت مجوزهای لازم از سوی دولت هستیم، موضوع تامین پارکینگ برای استقرار شناورهای صیادی و روشنایی اسکله ها در جزیره لارک در نشست فردا بحث و بررسی خواهد شد.

صفایی از دیگر موضوعات مهم برای جزیره لارک به ساماندهی فانوس دریایی لارک به عنوان نماد ایمنی دریایی این جزیره راهبردی و راهنمای کشتی ها و شناورهای عبوری در تنگه هرمز و خلیج فارس اشاره کرد و افزود: به دنبال احداث یک سازه با تجهیزات مدرن تر برای فانوس دریایی در کم ترین زمان ممکن هستیم.

"جزیره لارک" از ۲ روستای «لارک کوهی» و «لارک شهری» تشکیل شده و شغل اصلی ۹۰ درصد مردم صیادی و ۱۰ درصد فعالیت های گردشگری است.

در جزیره لارک آثار تاریخی و بناهای ارزشمندی مانند «قلعه پرتغالی ها»، «قبرستان تاریخی»، «مسجد لارک»، «فانوس دریایی مورانو»، «آب انبارها»، «ساحل لاک پشت ها»، «رودخانه نمک» و چشم اندازهای طبیعی بکری وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزیدگان دو دوره‌ المپیاد علمی دانشجویی تقدیر شدند
  • ◄ طرح مطالعاتی حوضچه جزیره لارک به زودی آغاز می شود
  • تلاش تیم‌های بالا و پایین جدول برای صعود و بقا
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • تمایز «بوم» با دیگر برنامه‌های مشابه چیست؟/ قابی در شأن هنرمندان
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد