Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@19:38:46 GMT

چه میزان اضافه وزن در دوران بارداری طبیعی است؟

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۴۰

زنان با وزن طبیعی (توده‌ی بدنی ۱۸.۵ تا ۲۵) باید در کل ۱۱.۲۵۰ تا ۱۵.۷۵۰ کیلوگرم یا کمی کمتر از ۴۵۰ گرم در هفته وزن اضافه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۳۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اضافه می‌شود؛ بودجه آن پیش‌بینی شده است و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از خدمات نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سال جاری مدت زمان ارائه خدمات سفر به مسافران به یک ماه افزایش پیدا کرد که علت آن تعطیلات عید سعید فطر پس از نوروز بود.

وی افزود: ۱۵ کمیته در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کردند و آمار ویژه‌ای نیز از فعالیت‌ها و میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران و کیفیت‌سنجی خدمات توسط کمیته آمار و ارزیابی استخراج شد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت‌های کمیته ایمنی گفت: برای حفظ جان مسافران از تجهیزات جدیدی همچون پهپاد کاوشگر آتش‌نشان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استفاده شد که خدمات آن قابل توجه بود.

بقایی تأکید کرد: کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اضافه می‌شود؛ بودجه آن نیز پیش‌بینی شده است و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرارگاه اطلاع‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ در باغ فدک تشکیل شد که فعالیت آن جای تشکر دارد، در چند دوره در نوروز با توجه به مناسبت‌ها تبلیغات شهری داشتیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی و ساخت جزیره‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی تاکید کرد: اقتصاد گردشگری یکی از سیاست‌های کلان ستاد سفر است، اگر چه کمی در این موضوع عقب هستیم البته سال جاری کمیته اقتصادی گردشگری تشکیل دادیم.

بقایی با بیان اینکه در بحث ساختاری ستاد سفر با یک نگاه منفعلانه کار را جلو می‌بریم، زیرا نسبت به آنچه باید برای اصفهان وجود داشته باشد، فاصله داریم، گفت: اگرچه سال به سال شرایط بهتر می‌شود، اما این بهتر شدن در نمره‌های پایین رخ می‌دهد، به دلیل آنکه ساختار منسجم نداریم.

کد خبر 744322

دیگر خبرها

  • خطر ناباروری با این نوع از رژیم‌های لاغری
  • برق هیچ چاه مجاز دارای اضافه برداشت در خراسان شمالی شارژ نمی شود
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • آیا تهوع و استفراغ شدید در دوران بارداری مضر است؟
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج + نرخ کرایه ها
  • راه اندازی اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه
  • آلودگی هوای خانگی در دوران بارداری بر سلامت جنین تأثیر دارد؟
  • اولین مرکز ترس از زایمان کشور در کرمانشاه
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • عدم تاثیر مصرف استامینوفن در بارداری بر خطر ابتلای کودک به اوتیسم