Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا- فرمانده هنگ مرزی آستارا از نجات جان ۳ گردشگر گمشده در جنگل های دور افتاده روستای سیج منطقه حیران، توسط مرزبانان هنگ مرزی این شهرستان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۴۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام سید نزار پورموسوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر با گرامیداشت روز معلم بیان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، باید بکوشیم تا شغل معلمی در جامعه محترم جلوه کند؛ لذا برای قوام این مساله باید الگوهای معلمان خوب را شناسایی کنیم.

امام جمعه موقت ماهشهر اظهار کرد: معلمانی که با اخلاص در حال کار و تلاش هستند باید از سوی وزارتخانه و ادارات آموزش و پرورش و نهادهای مذهبی جامعه معرفی شوند.

وی اضافه کرد: اکنون در کل جهان حرف اول، غزه و حرف دوم ایران است و باعث افتخار است که ما در طول تاریخ در کنار فلسطین و غزه بودیم و هستیم و تا آزادی قدس خواهیم بود؛ همچنین افتخار داریم که دیگر ملت‌ها را هم در این امر دعوت کردیم.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: اکنون رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است و نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود و کشورهایی که به این رژیم کمک کردند در حال غرق شدن در این باتلاق هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دانشجویان آمریکایی فقط به صورت رسمی و زبانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند و شیشه نشکستند، پلیس نکشتند و سلاح نداشتند اما همه دیدند که چگونه قلع و قمع شدند.

حجت‌السلام پورموسوی تاکید کرد: این رفتار آمریکایی‌ها حقانیت موضع جمهوری اسلامی در بدبینی به آمریکا را نشان داد و به همه ثابت کرد که آمریکا شریک جرم است.

کد خبر 6095794

دیگر خبرها

  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • مراسم تجلیل از معلمان نمونه آستارا برگزار شد
  • آیین افتتاح بلوار جدید «شورا» در آستارا
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان