Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه موفق شدند که کنترل کارخانه ساخت سلاح تروریست‌های فتح الشام را در منطقه خان‌ الشیح به دست بگیرند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۵۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، آتش‌افروزان در اعتراض به تامین سلاح از آلمان به اوکراین، اقامتگاه تابستانی «آرمین پاپرگِر» مدیرعامل کارخانه اسلحه‌سازی «راین‌متال» آلمان را به آتش کشیدند.

به نوشته رسانه‌های محلی «افراطیون چپ‌» مسئولیت این آتش‌سوزی را به عهده گرفته‌اند. کارخانه «راین‌متال» از آغاز جنگ اوکراین در فوریه ۲۰۲۲، تاکنون برای ارتش کی‌یف ادوات جنگی همچون تانک‌های «لئوپارد» فراهم کرده است. دولت آلمان ماه گذشته به این کارخانه سفارش داد تا ۲۰ دستگاه زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردِر» برای ارتش اوکراین تولید کند. این حمله که مشخصاً آتش‌افروزی بوده است، در روستای «هرمانسبورگ» واقع در شمالی غربی آلمان رخ داد.

پیامی منتسب به گروهی که مسئولیت این حمله را برعهده گرفته، در پلتفرم «ایندی‌مدیا» (شبکه آزاد انتشار اطلاعات وابسته به فعالان خبر) منتشر شده که در آن آمده است: راین‌متال انواع مختلف تانک به همراه سایر مهمات که حالا با قیمت و سودی گزاف، آماده فروش به اوکراین هستند را احتکار کرده است. راین‌متال نه تنها در کشور بلکه خارج از کشور هم نقشه می‌کشد، تولید می‌کند و آدم می‌کشد.»

معترضان چپ‌گرا در آلمان، در سال ۲۰۲۰ اعتراضاتی را بیرون از ملک پاپرگِر برگزار و تجارت راین‌متال را محکوم کردند.

کد خبر 6094291

دیگر خبرها

  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • ماجرای استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • انسان‌هایی که تبخیر می‌شوند؛ استفاده اسرائیل از سلاح گرمافشاری در غزه
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس