Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-30@16:06:37 GMT

سقوط مرموز دختر جوان از طبقه نهم +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۶۸۰۹۸

مازندمجلس: دختر گردشگر بریتانیایی در یک حادثه غم انگیز از طبقه نهم هتل به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۶۸۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستوران های هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز دارای رستوران‌های متنوع با فضاهای اختصاصی است و توقع شما از یک رستوران تمام‌عیار را برآورده می‌سازد.

به گزارش ایمنا، شیراز شهر شعر و آواز و تاریخ و فرهنگ است که بازدید از آن در هر فصلی جذابیت خاص خود را دارد. اگر به این شهر تاریخی سفر کردید، یکی از بهترین مکان‌ها برای امتحان کردن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، رستوران های هتل چمران شیراز است.

هتل چمران یکی از لوکس‌ترین هتل های شیراز در بهترین نقطه شهر و در بلواری به همین نام است. این هتل 5 ستاره، 30 طبقه، 109 متر ارتفاع و 180 واحد اقامتی دارد که از اتاق‌های بالایی آن چشم‌اندازی رویایی از شهر دیده می‌شود. با رزرو هتل چمران شیراز از سایت ایران هتل آنلاین اقامتی راحت و آرام در شهری پویا و زیبا در انتظارتان است.

هتل چمران شیراز چند رستوران دارد؟

هتل چمران شیراز دارای رستوران‌های متنوع با فضاهای اختصاصی است و توقع شما از یک رستوران تمام‌عیار را برآورده می‌سازد. در این هتل از رستوران‌های سنتی گرفته تا رستوران‌های فرنگی و مدرن دیده می‌شود که در هر کدام غذاهای مخصوصی سرو می‌شود.

تنوعی که در رستوران های هتل چمران شیراز وجود دارد در کنار غذاها و محیطش را در کمتر هتلی پیدا خواهید کرد. این هتل از هتل های شیراز را که رستوران‌های متنوع دارد، در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم.

1- رستوران پانوراما هتل چمران شیراز؛ رستوران طبقه 24

پانوراما رستورانی منحصربه‌فرد و محبوب در طبقه بیست و چهارم این مجموعه است. از این رستوران می‌توان چشم‌اندازی تماشایی از مناظر شهری را تماشا کرد؛ به خصوص اگر برای صرف شام به پانوراما بروید، تماشای چراغ‌های چشمک‌زن شهر حس خوبی به شما می‌دهد.

رستوران پانوراما هتل چمران شیراز دکوراسیون جذاب و معماری چشم‌نوازی دارد و به همین دلیل انتخاب اول بسیاری از افراد برای صرف غذا است. از دیگر مزایای این رستوران ظرفیت بالا و نمای 360 درجه آن به شهر شیراز است.

همچنین در رستوران پانوراما از پرسنل حرفه‌ای و آشپزان متخصص به‌کارگیری شده که همین امر فضای آن را برایتان دلنشین‌تر می‌کند. در این رستوران از ساعت 7 تا 10 صبح وعده صبحانه سرو می‌شود که تنوع بی‌نظیری دارد و رنگ و لعاب غذاهایش اشتهایتان را باز می‌کند.

از ساعت 12 تا 23 نیز رستوران برای سرو وعده‌های ناهار و شام در خدمت مهمانان است. غذاهای رستوران پانوراما به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک، ادویه‌جات مخصوص و سرآشپز ماهر کیفیت خوبی دارند و در ظروف زیبا و مجلل سرو می‌شوند.

2- رستوران سنتی هتل چمران شیراز

از دیگر رستوران های هتل چمران شیراز که فضایی سنتی و دنج دارد، رستوران سنتی دارا در طبقه منفی یک است. این رستوران معماری باشکوهی دارد و در هر کنج آن یک المان جذاب سنتی یا نشانی از هنر و معماری ایرانی دیده می‌شود.

محیط دلچسب رستوران که مزین به دکوراسیونی متناسب با فضای داخلی آن است، نظر هنردوستان را به خود جلب می‌کند و بسیاری از مهمانان را به سوی خود می‌کشد. در این رستوران، غذاها در ظروف سنتی سرو می‌شود و در محیطی دلپذیر در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

در رستوران سنتی دارا انواع غذاهای سنتی مانند چلوکباب، کلم‌پلو، باقالی‌پلو با گوشت بره و سایر غذاهای ایرانی به شیوه اصیل خود طبخ می‌شوند. این رستوران همه روزه از ساعت 12 تا 23 آماده خدمت‌رسانی به مهمانان است.

3- فست فود و رستوران سارا هتل چمران شیراز

فست فود سارا یا همان ویتوریا سابق، یکی از قدیمی‌ترین فست فودهای شیراز در طبقه اول هتل چمران است. در این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی مانند پیتزا با سس‌های مخصوص، برگرهای اختصاصی، سوخاری، لازانیا و... در محیطی دلپذیر، تمیز و شیک سرو می‌شود.

کیفیت خوب غذاها و اجرای موسیقی زنده از دیگر مزایای غذا خوردن در فست فود سارا است. همچنین پرسنل مجموعه برخورد بسیار حرفه‌ای و دوستانه‌ای دارند و رضایت شما را جلب می‌کنند. فست فود سارا هر روز از ساعت 12 تا 24 به صرف ناهار و شام از مهمانان پذیرایی می‌کند.

4- رستوران ایتالیایی داوینچی؛ رستوران طبقه 25

می‌خواهید در یکی از بهترین رستوران های هتل چمران شیراز طعم اصیل پیتزای ایتالیایی را تجربه کنید؟ رستوران ایتالیایی داوینچی این مجموعه مکانی فوق‌العاده در شهر شیراز است که این امکان را برایتان فراهم می‌کند.

این رستوران در طبقه 25 هتل قرار گرفته و شما می‌توانید همزمان که غذای خود را نوش جان می‌کنید، دورنمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. در رستوران داوینچی انواع غذاهای معروف ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا مارگاریتا بر اساس دستور پخت ایتالیایی طبخ و سرو می‌شود.

رستوران ایتالیایی داوینچی فضایی دل‌انگیز با نورپردازی‌های خیال‌انگیز و دکوراسیونی شیک دارد. این رستوران هر روز هفته از ساعت 12 تا 24 در خدمت مهمانان است.

5- رستوران ملل

یکی دیگر از رستوران‌هایی که در لیست رستوران های هتل چمران شیراز به آن برمی‌خوریم، رستوران ملل است. این رستوران در طبقه سوم هتل قرار دارد و در آن انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با کیفیت قابل‌قبول سرو می‌شود.

رستوران ملل طراحی مدرن و شیکی دارد و دارای دو سالن بزرگ است. همچنین یک بالکن وسیع نیز در این رستوران دیده می‌شود که امکانی برایتان فراهم می‌کند تا در فضایی با چشم‌انداز فوق‌العاده، غذای خود را میل کنید.

6- رستوران شاندیز

شاندیز از دیگر رستوران‌های فعال در هتل چمران شیراز است. این رستوران در حیاط پشتی ساختمان و در محوطه هتل قرار دارد و فضایی دوستانه و صمیمی دارد.

رستوران شاندیز دارای آلاچیق‌های کوچک و بزرگ است که در آن‌ها می‌توانید با چشم‌اندازی رو به باغ انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید. در این رستوران با فضای دلباز و زیبا موسیقی زنده نیز اجرا می‌شود که حال‌وهوای شب‌های رستوران شاندیز را گرم‌تر می‌کند.

کافه های هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز در کنار رستوران‌های متعددی که دارد، چند کافه مدرن و شیک را نیز در دل خود جای داده که پاتوق بسیاری از جوانان است. این کافه‌ها انتخاب مناسبی برای گپ‌وگفت‌های دوستانه هستند که در آن‌ها می‌توانید که خود را به یک قهوه یا نوشیدنی خنک و گوارا مهمان کنید. ورودی کافی شاپ هتل چمران شیراز به انتخاب شما بستگی دارد و در کافه‌های متفاوت با یکدیگر فرق دارد.

1- کافی شاپ چشم انداز

چشم‌انداز کافه‌تریایی بین‌المللی در طبقه بیست و سوم هتل است. این کافی شاپ هتل چمران شیراز طراحی داخلی بی‌نظیری دارد و میزبان خوبی برای لحظه‌های خانوادگی و دوستانه شما به شمار می‌رود.

محیط لوکس کافی شاپ چشم‌انداز که همواره در آن موسیقی ملایمی پخش می‌شود، احساس خوبی به مهمانان می‌دهد. اجرای موسیقی زنده هتل چمران شیراز نیز به شب‌های این کافه رنگ و لعاب می‌بخشد و قرارهای شما را رمانتیک‎تر و صمیمانه‌تر می‌کند.

کافه چشم‌انداز یک تراس بزرگ دارد که از آن می‌توانید تمام شیراز را زیر پاهایتان ببینید. این تراس خوش‌منظره گزینه مناسبی برای برگزاری مراسم تشریفاتی به حساب می‌آید.

2- کافه ایتالیایی هتل چمران

کافی شاپ ایتالیایی در واقع بخشی از رستوران ایتالیایی داوینچی است که به عنوان کافه فعالیت دارد. این کافه نیز از ساعت 16 تا 24 در خدمت مهمانان است و در طبقه 25ام بلندترین ساختمان شهر از شما استقبال به عمل می‌آورد.

3- کافه نئون کلاب

نئون کلاب یکی از متفاوت‌ترین کافه‌های شیراز است که دکوراسیونی خاص و نورپردازی‌ ویژه‌ای دارد. در این کافه انواع نوشیدنی گرم، پیتزا، سالاد، پاستا، نوشیدنی‌های خنک و... در محیطی مهیج و شاد سرو می‌شود. در نئون کلاب لحظات هیجان‌انگیز غیر قابل وصفی در انتظارتان است و برنامه‌های مفرحی با حضور دیجی اجرا می‌شود.

4- کافه رستوران لابی لانژ

لابی لانژ یکی کافه‌ای با فضای آرامش‌بخش برای قرارهای دوستانه در لابی هتل است. این کافه رستوران هتل چمران شیراز بهترین‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و در محیطی شیک و لوکس از شما پذیرایی می‌کند. لابی لانژ از بهترین رستوران های هتل چمران شیراز است که همه روزه به صورت تمام وقت تا پاسی از شب پذیرای مهمانان است.

کد خبر 749367

دیگر خبرها

  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • سقوط یک جوان با پاراموتور (فیلم)
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل