Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برخی از اماکن نیمه‌کاره به پاتوقی برای معتادان یا افراد خطرناک تبدیل شده است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۸۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد

احمد یوسفی گفت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، کورش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در جریان بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال گذشته در استان کرمان بالغ بر ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ سراسر استان نگهداری و اقدامات درمانی و بازپروری برای رهجویان صورت گرفت.

وی بیان داشت: متاسفانه زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی، حرفه آموزی و اشتغال زایی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد به گونه‌ای که اطمینان حاصل شود که این افراد بازگشت مجددا به کمپ نداشته باشند.

احمدیوسفی با بیان این مطلب که در سند تحول و تعالی قوه قضائیه، کمپ‌های ماده ۱۵ و ۱۶ مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات سازمان‌های متولی همکاری لازم نمی‌کنند و شوربختانه استان کرمان در بحث زیرساخت‌های کمپ ۱۶ جزء محروم‌ترین استان‌های کشور می‌باشد.

وی با بیان این مطلب که اعتیاد یک چالش اجتماعی در دنیا می‌باشد، ولی در کشور ما در صدر آسیب‌های اجتماعی است گفت: متاسفانه در زندان‌ها ۵۰ درصد بصورت مستقیم و ۲۰ درصد بصورت غیرمستقیم محکومین به حبس مربوط به جرائم مواد مخدر هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تاکید کرد: بسیاری از معتادان به واسطه بیماری اعتیاد خود مرتکب جرم می‌شوند و در برخی موارد اعتیاد موجب ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی شهر شده است که لازم است اقدامات قبل، حین و بعد از درمان مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»