Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:12:44 GMT

تحولی در ساختار نعل های اسب

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۸۹۳۶۲

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها،....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۸۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور:  برقی سازی اتوبوس ها تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است

به گزارش قدس آنلاین،  احمد وحیدی روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس های برقی شهر کرج به خبرنگاران گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس های برقی بهره مند می شود.

وی اظهار کرد: تلاش ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس های برقی در شهرهای پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت : اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس ها ساخت داخل کشور است و تلاش ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس ها ادامه دارد.

وی با قدردانی از استاندار البرز و شورا و شهرداری کرج به خاطر سرعت بخشی به پروژه برقی سازی اتوبوس ها اظهار کرد: زیر ساخت های مورد نیاز این اتوبوس ها در کرج در حال تامین وتکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس ها ، پروژه برقی سازی تاکسی ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهرها بکاهیم.

وی با اشاره به اهتمام دولت و مدیریت شهری کرج برای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی البرز از جمله آزاد راه شهید سلیمانی کرج گفت : عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است.

وحیدی افزود: با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز روان سازی خواهد شد.

وزیر کشور در سفر به استان البرز از آزاد راه شهید سلیمانی بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • وزیر کشور:  برقی سازی اتوبوس ها تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • محورهای 15گانه یزدِنوین در راستای تحقق شعار سال است
  • ببینید | ساختار پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
  • داروخانه یک ساختار بین‌المللی و قانونی برای ارایه خدمات سلامت است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی است
  • سال ۱۴۰۳، سال استقرار برنامه‌های تحولی دانشگاه است