Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «کیهان»
2024-05-07@13:55:32 GMT

جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۲۹۴۶۷۷

وزارت راه و شهرسازی جزئیات و محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه 26 آبان الی دوشنبه یکم آذر ماه را اعلام کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت kayhan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کیهان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۹۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی یارجی مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن درباره وضعیت کابین لکوموتیوها، گفت: از سال گذشته پروژه بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو را در کارخانجات کرج شروع کردیم که بدنه و داخل لکوموتیو بازسازی، تا به لحاظ فنی و هم ظاهری لکوموتیو خوبی داشته باشیم و تاکنون ۱۰ لکوموتیو را تحویل گرفتیم.

مدیرکل نیروی کشش شرکت راه‌آهن در ادامه تاکید کرد: داخل کابین لکوموتیوهای مسافری زیمنس به لحاظ به‌روز بودن و فناوری بالاتر شرایط بهتری دارد، اما سن لکوموتیوهای باری و مانوری بالاست و به‌خاطر محدودیت‌های منابع مالی و محدودیت‌های مختلف، همیشه اولویت با تعمیرات داخل موتور لکوموتیو بوده است و زمانی که پولی تزریق می‌شده صرف این موضوعات می‌شده و معمولاً به ظواهر و کابین لکوموتیو توجهی نشده بود.

وی عنوان کرد: با تزریق منابع مالی بیشتر، سرعت کار بیشتر شود؛ همچنین در محل قراردادهای تعمیر و نگهداری، موضوع نوسازی داخل لکوموتیو و بازسازی بدنه وجود دارد که با توجه به منابع، اولویت‌بندی می‌شود.

یارجی تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مدیرعامل راه‌آهن، پروژه ارتقای صندلی‌ها را با در نظر داشتن فضای کابین شروع کردیم، هرچند که این پروژه مشکلات داخل کابین و سن ناوگان زمان بر است اما به دنبال این موضوع هستیم.

کد خبر 6099618 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازسازی بدنه ۷۵ دستگاه لکوموتیو
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • تحریم‌های غرب چه تاثیری بر صادرات روسیه داشت؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین